Sollicitanten 2024

Auteur Topic: Sollicitanten 2024  (gelezen 54722 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #50 Gepost op: 11 augustus 2023, 00:09:36
Top goed bezig! Je hebt nog even ook, gaat vast goed komen :)


Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #51 Gepost op: 11 augustus 2023, 00:40:57
Medische keuring gehad en alles in orde! Alleen de screening nog  098uo


Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #52 Gepost op: 11 augustus 2023, 00:42:03

Ja die gebruik ik al. Heb vooral de tip gekregen om meer explosiviteit te trainen. Dus naast de app veel in de sportschool bezig.


Gewoon lekker door blijven trainen! Tijd zat nog dus moet goedkomen. Zet hem op.


Spirit13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #53 Gepost op: 12 augustus 2023, 08:53:43
Ik mag vanaf 1 september weer solliciteren voor de start in April 2024. Dit wordt de 2e keer dat ik ga solliciteren. Eind mei de sporttest net niet gehaald.  Al weer 2 maanden aan het trainen om dit keer wel de sporttest te halen. Gelukkig de vorige keer wel de verificatietoets gehaald en deze is nu een jaar geldig.

Spannend! Viel die erg tegen de sporttest? En zijn de cognitieve testen dan automatisch ook nog geldig?


Spirit13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #54 Gepost op: 12 augustus 2023, 08:54:24
Medische keuring gehad en alles in orde! Alleen de screening nog  098uo

Congrats!!  098uo


BenHu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #55 Gepost op: 13 augustus 2023, 11:57:41
Spannend! Viel die erg tegen de sporttest? En zijn de cognitieve testen dan automatisch ook nog geldig?

Ik vond de sporttest pittig maar conditioneel wel te doen. Ik kwam 15 sec boven mijn tijd uit. Ik heb veel tijd verloren bij het springen over de kast dit viel mij behoorlijk tegen. Hier heb ik nu ook meer aandacht aan besteed bij mijn trainingen.


Spirit13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #56 Gepost op: 15 augustus 2023, 11:07:52
Gisteravond de cognitieve test gemaakt en vanochtend al een mail dat ik binnenkort wordt uitgenodigd voor het intakegesprek!  098uo
In de mail stond uiterlijk binnen twee weken, maar dat bleek dus veel korter te zijn.

Zin in!  ;D


Spirit13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #57 Gepost op: 15 augustus 2023, 11:09:14
Ik vond de sporttest pittig maar conditioneel wel te doen. Ik kwam 15 sec boven mijn tijd uit. Ik heb veel tijd verloren bij het springen over de kast dit viel mij behoorlijk tegen. Hier heb ik nu ook meer aandacht aan besteed bij mijn trainingen.

Ja die kast lijkt mij ook een dingetje.. doet me denken aan gym vroeger. Ben je nu gaan oefenen met de kast of ben je vooral op kracht aan het trainen?


BenHu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #58 Gepost op: 16 augustus 2023, 21:29:54
Ja die kast lijkt mij ook een dingetje.. doet me denken aan gym vroeger. Ben je nu gaan oefenen met de kast of ben je vooral op kracht aan het trainen?

Ik ben beide aan het trainen. In de sportschool extra kracht trainen en af en toe een gymzaal huren. Zodat je met een kast kan oefenen en op de sportschool zet ik soms 2 plyoboxen op elkaar. Dit komt qua hoogte aardig overeen.


BenHu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #59 Gepost op: 16 augustus 2023, 21:31:35
Gisteravond de cognitieve test gemaakt en vanochtend al een mail dat ik binnenkort wordt uitgenodigd voor het intakegesprek!  098uo
In de mail stond uiterlijk binnen twee weken, maar dat bleek dus veel korter te zijn.

Zin in!  ;D

Wat fijn! Veel succes met je intakegesprek.