Sollicitanten 2024

Auteur Topic: Sollicitanten 2024  (gelezen 55894 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #60 Gepost op: 21 augustus 2023, 14:09:04
Nieuw selectieonderdeel toegevoegd voor iedereen die start vanaf week 5 2024.

Net uitnodiging gekregen voor “Bewust Blauw”. Dit onderdeel is dus toegevoegd aan de selectieprocedure. Tijdens dit selectieonderdeel ga je in gesprek m.b.t. je keuze voor het politievak en wat dit van je vraagt met betrekking tot houding en gedrag. Dit selectieonderdeel is in groepsvorm en het is een interactieve sessie.

Ik heb 2 weken geleden alles al aangeleverd voor de screening. Geen idee of die op de achtergrond doorloopt dan wel al gestart is, of dat deze na dit verplichte onderdeel van start gaat.


Spirit13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #61 Gepost op: 21 augustus 2023, 18:42:02
Nieuw selectieonderdeel toegevoegd voor iedereen die start vanaf week 5 2024.

Net uitnodiging gekregen voor “Bewust Blauw”. Dit onderdeel is dus toegevoegd aan de selectieprocedure. Tijdens dit selectieonderdeel ga je in gesprek m.b.t. je keuze voor het politievak en wat dit van je vraagt met betrekking tot houding en gedrag. Dit selectieonderdeel is in groepsvorm en het is een interactieve sessie.

Ik heb 2 weken geleden alles al aangeleverd voor de screening. Geen idee of die op de achtergrond doorloopt dan wel al gestart is, of dat deze na dit verplichte onderdeel van start gaat.

Oh grappig ik heb hier vandaag niets over gehoord tijdens mijn intakegesprek! Ik ben van april naar januari geschoven, omdat ze die opleiding niet vol krijgen.

Is dit ook echt een onderdeel waar je voor móét slagen?


Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #62 Gepost op: 21 augustus 2023, 20:01:47
Oh grappig ik heb hier vandaag niets over gehoord tijdens mijn intakegesprek! Ik ben van april naar januari geschoven, omdat ze die opleiding niet vol krijgen.

Is dit ook echt een onderdeel waar je voor móét slagen?

Zoals ik het lees is het een verplicht onderdeel. Geen idee of je ervoor moet “slagen” dat lijkt mij niet. Je hebt uiteindelijk alles al achter de rug en een intentie tot aanstelling. Als je het compleet bont maakt zal er vast een kans inzitten dat je niet meer verder kan/mag. Maar heel eerlijk gezegd lijkt het mij onwaarschijnlijk. Het is ook in groepsverband.



BenHu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #63 Gepost op: 22 augustus 2023, 17:18:18
Oh grappig ik heb hier vandaag niets over gehoord tijdens mijn intakegesprek! Ik ben van april naar januari geschoven, omdat ze die opleiding niet vol krijgen.

Is dit ook echt een onderdeel waar je voor móét slagen?

Hoe ging je intakegesprek? Klinkt goed eerder beginnen. Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?


BenHu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #64 Gepost op: 22 augustus 2023, 17:21:53
Nieuw selectieonderdeel toegevoegd voor iedereen die start vanaf week 5 2024.

Net uitnodiging gekregen voor “Bewust Blauw”. Dit onderdeel is dus toegevoegd aan de selectieprocedure. Tijdens dit selectieonderdeel ga je in gesprek m.b.t. je keuze voor het politievak en wat dit van je vraagt met betrekking tot houding en gedrag. Dit selectieonderdeel is in groepsvorm en het is een interactieve sessie.

Ik heb 2 weken geleden alles al aangeleverd voor de screening. Geen idee of die op de achtergrond doorloopt dan wel al gestart is, of dat deze na dit verplichte onderdeel van start gaat.

Ben benieuwd of dit je selectienog kan beïnvloeden? Wanneer heb je dit onderdeel?


Spirit13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #65 Gepost op: 22 augustus 2023, 17:28:00
Zoals ik het lees is het een verplicht onderdeel. Geen idee of je ervoor moet “slagen” dat lijkt mij niet. Je hebt uiteindelijk alles al achter de rug en een intentie tot aanstelling. Als je het compleet bont maakt zal er vast een kans inzitten dat je niet meer verder kan/mag. Maar heel eerlijk gezegd lijkt het mij onwaarschijnlijk. Het is ook in groepsverband.

Ja juist. Nou ja we gaan het zien! Hopelijk mag ik het ook mee gaan maken  ;D


Spirit13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #66 Gepost op: 22 augustus 2023, 17:30:54
Hoe ging je intakegesprek? Klinkt goed eerder beginnen. Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Ging heel goed! Was een leuk gesprek. De sporttest staat nu voor 8 sep, maar misschien dat het toch na mijn vakantie wordt.
Ik mag hem 4 sep oefenen!

Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Den Haag!

En jij?


Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #67 Gepost op: 22 augustus 2023, 18:51:00
Ben benieuwd of dit je selectienog kan beïnvloeden? Wanneer heb je dit onderdeel?

Ik heb hem 12 sept. Zal ongetwijfeld invloed kunnen hebben op je selectie. Maar komt vast goed


BenHu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #68 Gepost op: 25 augustus 2023, 18:07:00
Ging heel goed! Was een leuk gesprek. De sporttest staat nu voor 8 sep, maar misschien dat het toch na mijn vakantie wordt.
Ik mag hem 4 sep oefenen!

Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Den Haag!

En jij?

Ik mag vanaf 1 sept voor de 2e keer solliciteren dit ga ik doen bij de eenheid Midden Nederland. Ik ben benieuwd hoe mijn selectie dit keer zal verlopen. Mijn vorige sollicitatie ben ik op 31 jan 2023 begonnen. Mijn sporttest was eind Mei, daar stopte mijn selectie helaas om dat ik 15 sec buiten de tijd kwam.

Fijn dat je nog even mag oefenen. Succes met de sporttest 8 sept.


Rens

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #69 Gepost op: 12 september 2023, 10:56:39
goedemiddag!
Vandaag mail gekregen dat mijn screening is gestart. Ik heb gesolliciteerd voor week 5 2024. Laatste onderdeel, dus ben erg benieuwd naar de uitkomst.  ;D