Sollicitanten 2024

Auteur Topic: Sollicitanten 2024  (gelezen 55823 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

DRL93

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #70 Gepost op: 18 september 2023, 23:50:05
Vandaag de Medische keuring gehad en deze positief afgerond. Nu is het wachten op de screening.. als ik zo de berichtgeving hier en daar lees gaat daar wel wat tijd in zitten helaas.

Voor de Eenheid Den haag trouwens.


Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #71 Gepost op: 22 september 2023, 13:59:26
Vandaag Screening interview gehad. Bizar hoeveel ze over je weten haha. Prima overigens want heb precies niks te verbergen. In het gesprek is duidelijk de bedoeling dat je op en eerlijk antwoord geeft op de vragen die je gesteld worden en waar zij zeer waarschijnlijk al het antwoord op weten. Ze willen het vooral van jou horen. Maandag of dinsdag krijg ik terugkoppeling. Ben benieuwd.


Rens

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #72 Gepost op: 26 september 2023, 08:15:28
Op dit moment midden in de screening. Weet iemand toevallig in welke week (van de uiterlijk 8 weken) je een belletje kan verwachten om een afspraak te maken voor het interview? Mvg


Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #73 Gepost op: 26 september 2023, 10:02:17
Vanochtend positieve screenings uitslag ontvangen! Letsss gooooo 098uo


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #74 Gepost op: 26 september 2023, 18:45:25
Op dit moment midden in de screening. Weet iemand toevallig in welke week (van de uiterlijk 8 weken) je een belletje kan verwachten om een afspraak te maken voor het interview? Mvg
Zal pas zijn zodra het onderzoek is afgerond. Het zal ergens in die 8 weken zijn, maar dat zal dus per persoon verschillen. Bij mij was 22 Mei screening gestart en 5 Juni werd ik gebeld om een afspraak in te plannen.

Vanochtend positieve screenings uitslag ontvangen! Letsss gooooo 098uo
Gefeliciteerd! Het zit er eindelijk op voor je ;)


NN03

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #75 Gepost op: 26 september 2023, 22:48:20
Op dit moment midden in de screening. Weet iemand toevallig in welke week (van de uiterlijk 8 weken) je een belletje kan verwachten om een afspraak te maken voor het interview? Mvg

Uit ervaring weet ik dat er aardig wat tijd overheen kan gaan. Gezien de drukte bij het VIK zou ik er rekening mee houden dat ze extra tijd nodig hebben en dat het langer dan 8 week duurt voor je een uitnodiging krijgt.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #76 Gepost op: 10 oktober 2023, 16:15:29
Vanochtend positieve screenings uitslag ontvangen! Letsss gooooo 098uo

Gefeliciteerd!  098uo


Denise2024

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #77 Gepost op: 23 oktober 2023, 19:28:05
Hoi allemaal, ik ben inmiddels in afwachting van de screening er zijn nu 6 weken voorbij , maar ik lees hier dat het wel lang kan duren.  :-\(Ongeduldig haha) .Ik heb gesolliciteerd eenheid zuid-oost brabant en begin in Januari. Leuk om dit allemaal te volgen, hoe het proces bij iedereen gegaan is. In november zijn de 8 weken voorbij en die maand moet ik ook ontslag nemen.... spannend haha!


NN03

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #78 Gepost op: 23 oktober 2023, 22:44:26
Hoi allemaal, ik ben inmiddels in afwachting van de screening er zijn nu 6 weken voorbij , maar ik lees hier dat het wel lang kan duren.  :-\(Ongeduldig haha) .Ik heb gesolliciteerd eenheid zuid-oost brabant en begin in Januari. Leuk om dit allemaal te volgen, hoe het proces bij iedereen gegaan is. In november zijn de 8 weken voorbij en die maand moet ik ook ontslag nemen.... spannend haha!

Ik zou dit even voorleggen bij je contact persoon bij werving en selectie. Want die 8 weken zoals genoemd zijn voor het onderzoek. Daarna hebben ze ook nog 8 weken beslis tijd.


Nicolai90

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #79 Gepost op: 24 oktober 2023, 20:00:04
Goedenavond allemaal!

Ook hier wordt al sinds vandaag 6 weken ongeduldig afgewacht op de screening. Toch stiekem hoop ik deze week op een belletje voor het inplannen van het interview.

''In beginsel zult u binnen uiterlijk 8 weken na toezending van deze e-mail het (definitieve) besluit ontvangen. Mocht het niet mogelijk zijn om binnen deze termijn tot een besluit te komen, dan ontvangt u hiervan zo spoedig mogelijk bericht.''

Als ik dit zo lees in de mail die wij ontvangen hebben, verwacht ik het interview met het definitieve besluit binnen 2 weken vanaf vandaag.
Hier is gesolliciteerd voor de eenheid Midden-Nederland voor Januari 2024!

Succes allemaal!