Sollicitanten 2024

Auteur Topic: Sollicitanten 2024  (gelezen 48871 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Gepost op: 9 mei 2023, 12:52:01
Hi,

Ben benieuwd of hier mensen zitten die hebben gesolliciteerd voor de klas januari 2024. Ik heb gisteren mijn cognitieve- en taaltest gemaakt. Nu wachten en duimen op de uitslag. In de mail waarin wordt bevestigd dat ze hem in goede orde hebben ontvangen staat dat dit max 2 weken duurt. Iemand de uitslag al binnen? Of een idee hoe lang dat gemiddeld duurt voordat je hem terug krijgt?

Succes voor degene die deze procedure ook ingaan.




DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1 Gepost op: 9 mei 2023, 21:30:49
Geduld hebben is een van de dingen die je bij de sollicitatieprocedure echt nodig hebt, hoe moeilijk het ook is  ;). Als je verder komt zijn er nog meer stappen die soms nog veel langer gaan duren zoals het BGO.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Waal

  • sollicitant MBO-4 politieopleiding
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #2 Gepost op: 11 mei 2023, 08:05:30
@ Jeffrey:

Hier nog een sollicitant voor de MBO-4 politieopleiding. Ik heb me ingeschreven voor eenheid Limburg met startdatum 29 januari 2024. Ik heb de CVT vorige week gemaakt en voelde me echt dom. De oefenvragen en oefenexamens gingen prima. Tijdens de echte test gingen steeds alleen de eerste 3 vragen goed en daarna zag ik de verbanden helemaal niet meer. Gelukkig heb ik het verlossende nieuws al gehad dat ik de CVT gehaald heb en door ben naar het gesprek met de recruiter.

Hopelijk krijg jij ook gauw goed nieuws. Voor welke eenheid heb jij je ingeschreven? Heel veel succes nog in ieder geval!



Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2023, 12:01:12
@ Jeffrey:

Hier nog een sollicitant voor de MBO-4 politieopleiding. Ik heb me ingeschreven voor eenheid Limburg met startdatum 29 januari 2024. Ik heb de CVT vorige week gemaakt en voelde me echt dom. De oefenvragen en oefenexamens gingen prima. Tijdens de echte test gingen steeds alleen de eerste 3 vragen goed en daarna zag ik de verbanden helemaal niet meer. Gelukkig heb ik het verlossende nieuws al gehad dat ik de CVT gehaald heb en door ben naar het gesprek met de recruiter.

Hopelijk krijg jij ook gauw goed nieuws. Voor welke eenheid heb jij je ingeschreven? Heel veel succes nog in ieder geval!

Hi. CVT was inderdaad erg pittig. Goed om te horen dat je de test gehaald hebt. Feit dat jij hem hebt gehaald, en ook aangeeft het als moeilijk te hebben ervaren, geeft mij dan wel weer wat vertrouwen haha.

Ik heb mij ingeschreven voor regio Rotterdam. Kom zelf uit Den Haag maar op advies van familie (werkzaam bij de eenheid Rotterdam) voor deze regio gekozen.

Hopelijk snel een positieve uitslag in elk geval :)

Succes jij in het vervolg van de procedure


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #4 Gepost op: 11 mei 2023, 14:38:51
Hi. CVT was inderdaad erg pittig. Goed om te horen dat je de test gehaald hebt. Feit dat jij hem hebt gehaald, en ook aangeeft het als moeilijk te hebben ervaren, geeft mij dan wel weer wat vertrouwen haha.

Ik heb mij ingeschreven voor regio Rotterdam. Kom zelf uit Den Haag maar op advies van familie (werkzaam bij de eenheid Rotterdam) voor deze regio gekozen.

Hopelijk snel een positieve uitslag in elk geval :)

Succes jij in het vervolg van de procedure

De test is ongeacht je niveau voor iedereen moeilijk. Iedere keer als je een (aantal) vragen goed hebt dan ga je een niveau omhoog. Op een begeven moment heb je je niveau bereikt. Maar je krijgt om de zoveel vragen weer het hogere niveau. Hierdoor is de test voor iedereen moeilijk omdat je altijd vragen aangereikt krijgt 'boven' je niveau.


Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #5 Gepost op: 11 mei 2023, 16:28:36
De test is ongeacht je niveau voor iedereen moeilijk. Iedere keer als je een (aantal) vragen goed hebt dan ga je een niveau omhoog. Op een begeven moment heb je je niveau bereikt. Maar je krijgt om de zoveel vragen weer het hogere niveau. Hierdoor is de test voor iedereen moeilijk omdat je altijd vragen aangereikt krijgt 'boven' je niveau.

Hier was ik inderdaad van op de hoogte. :)


BenHu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #6 Gepost op: 13 mei 2023, 08:10:40
Hoi,  

Mijn naam is Bernadette
Ik heb gesolliciteerd voor de startdatum 6 nov 2023 in de regio Oost Nederland. Mijn CVT heb ik al in Februari gemaakt en het duurde 2 weken voor ik hier de uitslag van kreeg. Deze heb ik met succes afgerond. Op 21 april had ik mijn intakegesprek. Een heel fijn gesprek gehad, hier hoorde ik dat ik ben doorgeschoven naar de startdatum 29 Jan 2024. Nu ben ik in afwachting van de datum waarop ik de FVT mag doen. Als ik het goed heb begrepen krijg ik hier komende week bericht van.

Veel succes voor iedereen die de selectie net gestart is.




Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #7 Gepost op: 15 mei 2023, 10:36:08
Vandaag de mail gekregen met de mededeling dat ik de online test met een positief resultaat heb afgerond!  098uo.
Op naar het intakegesprek.


dekk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #8 Gepost op: 17 mei 2023, 16:34:20
Ik heb donderdag de 4e de test gemaakt, het is nu bijna 2 weken later en ik heb nog niks gehoord, maar ik wacht geduldig, blijft altijd spannend :)


BenHu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #9 Gepost op: 18 mei 2023, 07:20:32
Ik heb donderdag de 4e de test gemaakt, het is nu bijna 2 weken later en ik heb nog niks gehoord, maar ik wacht geduldig, blijft altijd spannend :)

Wachten op de uitslag van je test is inderdaad spannend! Ik heb al wel gemerkt dat je soms veel geduld nodig heb tijdens de selectie.

Zelf wacht ik op een datum wanneer ik de FVT (sporttest) mag doen.