Sollicitatie Medi-Expresse

Auteur Topic: Sollicitatie Medi-Expresse  (gelezen 19025 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Wilma

  • Gast
Gepost op: 18 januari 2006, 11:57:36
op 31 december heb ik via het internet een sollicitatieformulier ingevuld voor de functie van chauffeur bij medi express. vorige week heb ik een mail gestuurd om te vragen of de sollicitatie was aangekomen. maar tot op heden van beide dingen geen antwoord. is dit normaal of heb ik hier met een misverstand te maken.
ik verwacht toch minstens een ontvangstbevestiging.




7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2006, 12:21:25
Je zal niet de enigste zijn.  :(


ambumuis

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2006, 12:36:06
tja... das balen. Ik heb ook nog geen bericht gehad.
Maarre je moet meditaxi maar eens proberen, daar hebben ze nog veel mensen nodig ivm uitbreiding.

 :)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2006, 12:54:32
tja... das balen. Ik heb ook nog geen bericht gehad.
Maarre je moet meditaxi maar eens proberen, daar hebben ze nog veel mensen nodig ivm uitbreiding.

 :)
Ja, als er één bedrijf een ster is in belachelijk omgaan met sollicitanten is het meditaxi wel.  ;D


paul_hartog

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2006, 13:27:10
nou slechter als medi-express zal het niet zijn hahah want die gaan helemala niet met hun solicitanten om


ambumuis

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2006, 13:47:21
Ja, als er één bedrijf een ster is in belachelijk omgaan met sollicitanten is het meditaxi wel.  ;D

Heb ik geen moeite mee gehad... vrijdags gebeld... maandags gesprek... dinsdags aan het werk...  :D


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #6 Gepost op: 18 januari 2006, 19:02:01
Hoi Wilma,

Normaal (en erg vriendelijk) is het niet.  >:(
Moet wel bekennen dat ze het op het hoofdkantoor aldaar momenteel erg druk hebben, maar dat mag nog géén excuus zijn  ;)

Ik ben zelf werkzaam bij Medi-Expresse & kan (als je daar nog behoefte aan hebt) er even achter aangaan. Is overigens géén garantie voor succes  ;D
Stuur dan even een pm naar mij met je achternaam en de post/regio waarop je solliciteerde.

Met vriendelijke groet,

Enrico
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #7 Gepost op: 1 februari 2006, 11:52:25
Ik heb ook eens gesolliciteerd en hoorde ook maar niks. Toen ik mailde bleek dat de sollicitatie niet goed was aangekomen, het sollicitatieformulier had zichzelf tijdens de verzendig gewist. Daar reageren ze verder niet op.


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #8 Gepost op: 1 februari 2006, 12:38:16
Dit keer ligt het geloof ik meer door de werkdruk momenteel op het kantoor aldaar. Wilma heeft (al het goed is  ::) ) inmiddels een berichtje van Medi-Expresse gehad...
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


Wilma

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 7 oktober 2006, 17:12:35
Na heel erg lang wachten lag er vanmorgen ineens een brief op de mat. Ik heb op 13 oktober een sollicitatiegesprek. Dat is dan bijna 10 maanden na de sollicitatie.  :D :)