Sollicitatie Medi-Expresse

Auteur Topic: Sollicitatie Medi-Expresse  (gelezen 19026 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DaNnY112

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 7 oktober 2006, 23:07:47
Na heel erg lang wachten lag er vanmorgen ineens een brief op de mat. Ik heb op 13 oktober een sollicitatiegesprek. Dat is dan bijna 10 maanden na de sollicitatie.  :D :)

Beter laat dan nooit  :D maarja beetje belachelijk is het wel 10 maanden moeten wachten :P


Wilma

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 20 oktober 2006, 00:50:50
resultaat is : afgewezen. Waarom precies weet ik niet maar het zal wel komen omdat ik geen chauffeurspas heb en het erg duur vind om er 300 euro aan te besteden. Het viel me ook op dat het geen vetpot is om chauffeur te zijn voor de nachtdienst krijg je wel 1 euro meer. In de thuiszorg is het basissalaris al hoger en na 20.00 uur en in het hele weekend is het 140% en op feestdagen 265%. Het was een informatieochtend, nadat het salaris werd gezegd stapten er al vier mensen op.

Het is jammer hoor want aan mijn opleidingen ligt het niet daar hoeven ze ook niet zo veel aan te besteden. Dus voor hun was ik ook wel goedkoop geweest maar daar vroegen ze niet eens naar. de pas was het belangrijkst.


Harry007

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 2 januari 2007, 18:28:01
Hoi Forumleden,

Ik heb zojuist een sollicitatieformulier naar Medi-Expresse gestuurd voor de functie Part-Time/Oproepchauffeur.

Wie van jullie is ook bij Medi Expresse werkzaam en hoe ging de sollicitatie na het invullen van het formulier in werking?

En wat zijn de aanvullende trainingen die je krijgt op het gebied van rijden enz?

Groetjes

Harry


paul_hartog

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 3 januari 2007, 21:08:34
volges mij staat daar genoeg over op dit forum ;)


Harry007

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 11 januari 2007, 11:45:50
Ik heb gisteren een brief ontvangen, dat ze de komende tijd geen oproepchauffeurs nodig hadden, dat ik in de portefeuille blijf en dat ze indien nodig mij uitnodigen voor een gesprek.

We wachten af...


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #15 Gepost op: 7 juni 2007, 16:35:12
Harry,

Ooit nog wat van mediexpress gehoord???

ben benieuwd

greetz roy

Ik heb gisteren een brief ontvangen, dat ze de komende tijd geen oproepchauffeurs nodig hadden, dat ik in de portefeuille blijf en dat ze indien nodig mij uitnodigen voor een gesprek.

We wachten af...


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #16 Gepost op: 18 juni 2007, 16:22:20
de posten in Nijmegen en Boxmeer welke voor Harry het dichtste in de buurt zitten, gaan per 1 juli over naar een andere vervoerder. kortom, voorlopig hoeft Harry denk ik nergens op te rekenen.....
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #17 Gepost op: 19 juni 2007, 23:18:29
de posten in Nijmegen en Boxmeer welke voor Harry het dichtste in de buurt zitten, gaan per 1 juli over naar een andere vervoerder. kortom, voorlopig hoeft Harry denk ik nergens op te rekenen.....

Misschien dan een sollicitatie brief sturen naar meditaxi ?
Die gaan daar rijden.


leo A

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • LOTUSŪkring Zuid-Holland Zuid
    • Lotuskring Zuid Holland Zuid
Reactie #18 Gepost op: 2 juli 2007, 20:50:22
inderdaad Arno, een TOP bedrijf.
Ik werk er met veel plezier!

Groet, Leo
service controleur kleine blusmiddelen Hap chauffeur Dordrecht LOTUS E.H. verlener https://bit.ly/2BTzliB?fbclid=IwAR1TCU2Ox-kHkiz_nwOC3rJZE6v4Kkv24z-


amb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • wat moet dat moet
Reactie #19 Gepost op: 2 juli 2007, 20:51:46
Nieuwe vac
OP de Site van CWI staan vacatures voor huisartsen chauffeurs

Toets bij Zoeken huisartsen chauffeur in en je vind ze