Ik wil mensen in het buitenland helpen, waar moet ik beginnen?

Auteur Topic: Ik wil mensen in het buitenland helpen, waar moet ik beginnen?  (gelezen 7205 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #10 Gepost op: 27 november 2005, 21:10:26
Ik zou zeggen,  ::)

ZIE BERICHT 2 EN 4 VAN DIT TOPIC

Mocht je daarna nog vragen hebben dan kunnen we die van harte (proberen te) beantwoorden

Arjan  ;)
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


kgbatn8

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 7 maart 2006, 11:36:13
voor zover ik heb begrepen kan je niet zomaar naar het buitenland je moet iets extra`s hebben (toegevoegde waarde) ik vroeg er ook een tijdje geleden naar maar ik kreeg echt te horen dat helpende handen niet genoeg is je moet echt iets "zijn" om het maar bot te zeggen weet ik veel milieu -deskundig of oogarts etc. maar er zijn meerdere wegen die naar het buitenland gaan ;)
probeer het centrum van het rode kruis die aardbevingen en overstromingen die in de gaten houdt ben ff de naam kwijt maar als je ff rondneusd vind je die wel, klimaat centrum heet t geloof ik. en ander moet op zoek gaan bij andere organisaties als je echt wil kom je er wel

suc6 greets korelev


Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 7 maart 2006, 13:19:58
voor zover ik heb begrepen kan je niet zomaar naar het buitenland je moet iets extra`s hebben (toegevoegde waarde) ik vroeg er ook een tijdje geleden naar maar ik kreeg echt te horen dat helpende handen niet genoeg is je moet echt iets "zijn" om het maar bot te zeggen weet ik veel milieu -deskundig of oogarts etc. maar er zijn meerdere wegen die naar het buitenland gaan ;)
probeer het centrum van het rode kruis die aardbevingen en overstromingen die in de gaten houdt ben ff de naam kwijt maar als je ff rondneusd vind je die wel, klimaat centrum heet t geloof ik. en ander moet op zoek gaan bij andere organisaties als je echt wil kom je er wel

suc6 greets korelev

Klopt, het klimaatcentrum. Zie ook www.climatecentre.org

Florian