Welke camera?

Auteur Topic: Welke camera?  (gelezen 4176 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 16 februari 2006, 03:51:53
Ik heb gekozen voor de NIKON D70 (S) omdat ik die nu heb. Een pracht machien, wat mooie foto's maakt. (Steeds mooiere btw, maar dat is omdat ik hem zelf steeds beter ga kennen. ;D)


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #11 Gepost op: 27 februari 2006, 15:57:46
Ik ben in het bezit van een Canon EOS 20D met behoorlijke glasbak, 580 EX flitser en battery grip.
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Bommie

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 2 maart 2006, 22:31:57
Ik heb zelf de Konica Minolta Dimage A200, is wel geen spiegelreflex
maar wel een leuk toestel, moet hem alleen wat beter leren kennen met zijn vele functies.

Meteen een vraagje erbij:
Is een spiegel-reflex camera beter dan een digitale camera, zo ja wat zijn de voordelen?
Dat weet ik dat al bij een aanschaf van een volgende camera


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #13 Gepost op: 2 maart 2006, 22:47:48
beter, wat is beter... de optiek van een spiegelreflex zit veel beter in elkaar, en er zitten vaak veel meer custom functions op. Maar een spiegelreflex kan je beter als een kerstboom zien: je kan hem optuigen hoe je wilt. Is het donker zet je er een flitser op, wil je groothoekfoto's maken zet je er een groothoeklens op gezet, wil je veel zoomen zet je er een telelens op.


Bommie

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 2 maart 2006, 23:10:18
Thnx voor de info ;)


Bommie

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 3 maart 2006, 16:07:40
Mijn camera heeft een ISOwaarde tot 800, en heeft 8,0M en kan de lens ook wisselen.
maar zoals ik al zei ik moet m nog beter leren kennen.
Deze camera was ook niet goedkoop  dus verwacht ik er wel wat van.
In ieder geval thnx voor de info, nu weet ik wel waar ik op moet letten :) :) ;)