Rijgedrag chauffeur filmpje

Auteur Topic: Rijgedrag chauffeur filmpje  (gelezen 52618 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 1 juni 2006, 00:24:18
http://www.members.lycos.nl/hvpurmerend/822arestraat.MPG

Dit is toch ook nog maar nčt op het randje vind ik..

Niks mis mee hoor.

Die chevy's gaan gewoon nogal snel hangen in de bochten, ook bij lagere snelheden, maar blijven dan nog wel prima onder controle hoor, en ik spreek uit ervaring  ;)




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #52 Gepost op: 1 juni 2006, 19:26:31
niet op het accent letten! 8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HulpverleningsWeb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 290
    • HulpverleningsWeb
Reactie #53 Gepost op: 19 juni 2006, 16:42:41
Politie onderweg naar persoon te Water in Purmerend. Doordat er flitspalen staan op het kruispunt rijd niemand meer door en is de Politie gedwongen om bijna de flitspaal plat te rijden

http://members.lycos.nl/brandweerfilmpjes/politiedenilp.MPG

Filmpje: Erwin Meurs, www.hulpverleningsweb.nl

Wat vindt u? Blijft u staan of rijd u toch door het rode licht???


HulpverleningsWeb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 290
    • HulpverleningsWeb
Reactie #54 Gepost op: 19 juni 2006, 16:45:36
Bij ongeval tussen Politie en busje nadat politie tegen het verkeer in het kruispunt op komt.

http://members.lycos.nl/brandweerfilmpjes/politiedenilp.MPG

Filmpje: Erwin Meurs, www.hulpverleningsweb.nl


Karim

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 19 juni 2006, 16:52:26
Bij ongeval tussen Politie en busje nadat politie tegen het verkeer in het kruispunt op komt.


Bij ongeval  ???  Heeft die politie-wagen een bij (zo'n zoemzoem beestje) omver gereden ofzo  :D of bedoel je bijna ongeval  ;)

Maar van 'n bijna ongeval is volgens mij echt geen sprake hoor, ze reden voorzichtig genoeg die kruising over, en dat sprinter busje stond al praktisch stil, en die had die politie volgens mij ook wel aan zien komen (daarom stond ie stil) dus niet echt een gevaarlijke situatie of een bijna ongeval.

Ze rijden er misschien wat strak omheen, maar dat kan toch aangezien dat busje toch stil staat.


Karim

  • Gast
Reactie #56 Gepost op: 19 juni 2006, 16:54:04
Waarom 2 keer hetzelfde bericht  ???

Je heb 't net ook al hier neer gezet....

En mijn mening :

Bij ongeval  ???  Heeft die politie-wagen een bij (zo'n zoemzoem beestje) omver gereden ofzo  :D of bedoel je bijna ongeval  ;)

Maar van 'n bijna ongeval is volgens mij echt geen sprake hoor, ze reden voorzichtig genoeg die kruising over, en dat sprinter busje stond al praktisch stil, en die had die politie volgens mij ook wel aan zien komen (daarom stond ie stil) dus niet echt een gevaarlijke situatie of een bijna ongeval.

Ze rijden er misschien wat strak omheen, maar dat kan toch aangezien dat busje toch stil staat.


HulpverleningsWeb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 290
    • HulpverleningsWeb
Reactie #57 Gepost op: 19 juni 2006, 16:54:42
Busje stond nog niet stil. Dit is niet te zien op het filmpje. En ja ik bedoel een bijna ongeval.


Karim

  • Gast
Reactie #58 Gepost op: 19 juni 2006, 16:57:22
Oke, en daarom reden ze dus ook niet vol door rood, maar juist voorzichtig, en je ziet ze ook duidelijk voorzichtig oversteken en bijremmen voor 't geval dat busje hun niet zou zijn en zou doorrijden.

Maar dat busje stopt, dus zij kunnen erom heen.

Echt geen "bijna ongeval" dus in mijn ogen.


HulpverleningsWeb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 290
    • HulpverleningsWeb
Reactie #59 Gepost op: 19 juni 2006, 16:57:38
Karim. Misschien is wat commentaar voor u houden.

Hier stel ik duidelijk een vraag in de tekst. Ik zou jullie mening hierover willen horen wat jullie nou zouden doen bij zo´n situatie.