Wassen van de SIGMA/GHOR uniformen

Auteur Topic: Wassen van de SIGMA/GHOR uniformen  (gelezen 9499 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

chanes

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 13 februari 2006, 22:12:38
Bij ons in Groningen moeten wij naar mijn weten zelf de SIGMA kleding wassen. We hebben het ook gewoon thuis of in de auto, dus is net al rode kruis kleding eigen verantwoordelijkheid.  ;)


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #11 Gepost op: 14 februari 2006, 14:08:01
Bij ons in Groningen moeten wij naar mijn weten zelf de SIGMA kleding wassen. We hebben het ook gewoon thuis of in de auto, dus is net al rode kruis kleding eigen verantwoordelijkheid.  ;)

Als je dit doet kijk dan goed of de lettertjes die erop zitten of ze er na het wassen ook nog opzitten :-X ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


chanes

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 14 februari 2006, 19:39:22
Als je dit doet kijk dan goed of de lettertjes die erop zitten of ze er na het wassen ook nog opzitten :-X ;)

Die letters gaan bij de jas al los bij het dragen, dus ik weet idd niet wat er gaan gebeuren in de was.


sigmash

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 26 mei 2006, 18:41:04
Bij mij beginnen de lettertjes er al flink vanaf te vallen: ik ben nu  EG O Noord- en midden Limburg  ;)


GHD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 485
Reactie #14 Gepost op: 27 mei 2006, 01:20:04
wij wassen het gewoon thuis


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 27 mei 2006, 11:44:39
ik weet niet of jullie er wat aan hebben, maar ik was me jas altijd met een speciaal middel wat je kunt kopen bij de betere sportwinkel, dat houd je jas waterafstotend. Ik zal het merk eens opzoeken!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


hocje en chaufje

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 12 september 2006, 16:23:30
Na een inzet of oefning doe ik alles zelf wassen, maar we krijgen weer een ander kleur pak, dus die tijd ach, we zien wel. ;) hocje