Camera problemen

Auteur Topic: Camera problemen  (gelezen 7418 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #20 Gepost op: 2 maart 2006, 21:12:48
Mee leren leven dus  ;D ;D  :P
juust, een FOTOtoestel is om foto's mee te maken, niet om mee te filmen ;)


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #21 Gepost op: 2 maart 2006, 22:15:46
spiegelreflexcamera's hebben nooit een videofunctie, is de constructie niet geschikt voor... Maar dat verkleinen kan je met elk videobewerkprogramma wel doen, zoals Pinnacle ofzo. Of een (gratis) goede WMV converter downloaden wil ook goed helpen.


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #22 Gepost op: 3 maart 2006, 08:37:16
Vreemd, heel vreemd! Ik weet zo snel ook geen andere mogelijkheden dan wachten op reactie van de verkoper... Zal waarschijnlijk een dure grap gaan worden om zoiets te gaan repareren, het zal ongetwijfeld veel multimeetwerk zijn om er achter te komen wat het nou is :-\ Hoe oud is de camera eigenlijk?

de camera is net een half jaar oud !!! ( sorry voor de late reactie )


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #23 Gepost op: 3 maart 2006, 14:01:54
Ik vond het al zo vreemd. Los daarvan zijn de D50 en e D70 afgeleid (lees: uitgeklede versies) van de D100 die ik heb, ik zou het dus vreemd vinden als er op de D50 ineens een videofunktie zou zitten. Maar ja, ik kijk tegenwoordig nergens meer vreemd van op ;)

Ik wilde zelf wat gaan experimenteren metwat videobeelden, maar wist dus absoluut niet hoe of wat wat betreft het plaatsen op het web. Bedankt!
volgens kieskeurig heeft de D100 een videofunctie, dat lijkt me niet kloppen ???


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #24 Gepost op: 4 maart 2006, 03:45:58
kieskeurig l*lt wel vaker wat... klopt niet, constructie van een slr is daar niet geschikt voor. Als de spiegel 'normaal' staat wordt het licht in je lens doorgekaatst naar de zoeker, en niet naar de chip die de foto opslaat. als je een foto maakt klapt de spiegel heel even weg zodat er wat licht op de chip valt, en klapt daarna weer terug zodat er geen licht meer bij de chip komt. op die manier is het dus niet mogelijk om verschillende beelden snel achter elkaar (zo'n 15 tot 30 fps) op te nemen. dit is tevens ook de rede waarom je niet op het beeldschermpje kan kijken als je met een slr een foto wil maken...
//ongetwijfeld een zeer ingewikkeld geschreven verhaal, ik kan het niet goed typen ;)


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #25 Gepost op: 18 maart 2006, 02:06:47

de camera is net een half jaar oud !!! ( sorry voor de late reactie )
hoe is dit verhaal eigenlijk afgelopen? ben ik wel benieuwd naar... :) maar een half jaar oud = een garantie zaakje!


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #26 Gepost op: 18 maart 2006, 07:26:34
Camera is in tussen opgestuurd en wacht op reactie !! , zodra er meer bekend is Laat ik dat in dit topic weten !!!