onderdelen voor chauffeurs wedstrijden

Auteur Topic: onderdelen voor chauffeurs wedstrijden  (gelezen 3034 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

brw martijn

  • Gast
Gepost op: 8 maart 2006, 17:55:28
Weet iemand nog leuke, interessante, makkelijke, moeilijke, serieuze of rare dingen onderdelen voor brandweer chauffeurs wedstrijden?




Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2006, 18:58:18
Weet iemand nog leuke, interessante, makkelijke, moeilijke, serieuze of rare dingen onderdelen voor brandweer chauffeurs wedstrijden?

De chauffeur via de porto geblinddoekt door een parkoer laten rijden......  ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #2 Gepost op: 8 maart 2006, 19:01:22
Op mijn site (www.dekok.brandweer.net) heb ik een verslag staan van een chauffeurswedstrijd zoals deze in 2005 in Woudenberg is gehouden. Misschien heb je er wat aan?

groet,

Peter


Gast48368

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 8 maart 2006, 19:56:13
De chauffeur via de porto geblinddoekt door een parkoer laten rijden......  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 :-X ;D ;D ;D

Tsja...........je kunt bij aankomst de chauffeur een paniekerig iemand op hem af laten sturen, die hem meteen uit de TAS wil trekken, of een lastige omstander toebedelen, waardoor hij afgeleid wordt. Ook kun je proberen hem "weg te lokken" bij z'n wagen..........ook kun je een heel nieuwschierig iemand op hem afsturen , die hem de meest "enthousiaste"vragen stelt, enz enz.......


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 8 maart 2006, 22:16:54
vraag eens bij truckstar, die hebben altijd leuke dingen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rene112

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 8 maart 2006, 22:44:58
Kijk een bij dit verslag van behendigheidswedstrijden in Bloemendaal :
http://www.brandweerheemstede.nl/images/oefeningen/11%20Jubileum%20Bloemendaal%20-%20Chauffeur%20Behendigheids%20Wedstrijd%2018-09-2004/index.html

Door de foto's kom je misschien op een paar leuke ideeën.

De brandweer Bloemendaal bestaat inmiddels niet meer. Maar als je meer wilt weten kan ik je wel aan een contactpersoon helpen.

groeten,
René de Caluwé


marcel-beets

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
  • hoofdbrandwacht + ademluchtmedewerker
Reactie #6 Gepost op: 12 maart 2006, 00:15:11
in zaandam bij de zaanze bond wedstreiden hadden ze een trekker met aanhanger   en daarvan hadde ze het stuurmechanisme omgedraait   er moest een stukje parkoers vooruit  afgelegd worden  toen iets geladen worden met een heftruuk en daarnaa achteruit ingeparkeert worden    de bevelvoerder mocht aanwijzingen geven


een slachtoffer die bij de chaufeur word neergezet en hem probeert te smeren werkt ook altijd goed


Gast48368

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 12 maart 2006, 15:12:15
die laatste is al een oudje, wordt bijvoorbaat bij wedstrijdoefeningen al op geoefend,   8)  :)

Iets originelers bedenken is moeilijk, maar wel een leuk aspekt tijdens een wedstrijd. Het publiek heeft zo ook wat vermaak, de wedstrijd zelf speelt zich voornamelijk in een gebouw af, en kan best wel lang duren .


Bart S

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 13 maart 2006, 20:34:04
Kijk een bij dit verslag van behendigheidswedstrijden in Bloemendaal :

En volgens mij hadden zij het weer van Connexxion uit Haarlem. Althans, de westrijd-onderdelen kwamen me wel heeeeel bekend voor ;)