voorbeeld dienstrooster fulltime hapchauffeur

Auteur Topic: voorbeeld dienstrooster fulltime hapchauffeur  (gelezen 6018 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

happertje

  • Gast
Gepost op: 8 maart 2006, 22:23:22
Hallo, kan iemand mij misschien een voorbeeld geven van een dienstrooster van een hapchauff. die 100 % werkt?
Dan kan ik me daar iets een voorstelling van maken (de tijden en hoeveel dagen werken achter elkaar enz.) en bekijken of fulltime voor mij haalbaar zou zijn.
Het liefst van iemand die bij Meditaxi werkt.
Ik zou jullie heel erg dankbaar zijn. :)




Karim

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 9 maart 2006, 02:02:46
Volgens mij zijn er niet echt veel hap-chauffeurs die 't echt als fulltime baan hebben.

De hap waar ik reed heeft 2 vaste krachten in dienst en 't enige wat die extra doen naast de rest van de part-timers is dingetjes als voorraden bijvullen, kleine reperatie's, en de auto's van en naar de garage brengen enzo, dus echt veel meer doen ze niet.
Ik ken eigenlijk ook meer weinig mensen die het als fulltime baan hebben, het is toch voornamelijk een part-time cq 2e baan.
Andere zaken zoals administratie en de roosters enzo wordt gewoon gedaan door 'n secratresse.

't betreft hier overigens wel 'n "zelfstandige" hapdienst die niet met via taxi-cao enzo werkt.


Donders

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2006, 20:52:21
Ik ken toch wel genoeg fulltimers....

Als je gewoon bedenkt dat je dus 40 uur p/w moet werken en je diensten tussen(ma t/m vr) 17:00(of 17:30) en 8:00 liggen en in het weekend van (zaterdag) 8:00 tot (maandag) 8:00


De ene maand zal wat meer uren draaien en in de volgende wat minder.....


Karim

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2006, 21:17:16
Zal ook aan 't aantal werknemers liggen.

Hier hadden we 'n redelijk grote groep mensen die 't allemaal graag deden, dus dan heb je gemiddeld zo'n 2-4 diensten per week, tenzij er zieken zijn of mensen 'n bepaalde week wat minder tijd hebben.


leerlingAMBU

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 12 november 2007, 18:46:13
meditaxi vraagt nu alleen maar fulltimers en oproepkrachten, dus er zijn wel degelijk veel fulltimers


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #5 Gepost op: 13 november 2007, 22:53:45
Natuurlijk zijn er fulltimers en parttimers en muppets (nul uren contract).