beveiliging op school

Auteur Topic: beveiliging op school  (gelezen 15032 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #60 Gepost op: 19 maart 2006, 20:08:58
nope en me jiont was al op  :P



ik vind het echt erg dat het zo moet op school. omdat er een paar gewoon hun handen niet thuis kunnen houden

En wie z'n spullen worden wel 'goed' bekeken...... Ik denk dat het weer op basis van 'uiterlijk' gaat  ;) :-X


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #61 Gepost op: 19 maart 2006, 20:28:28
En wie z'n spullen worden wel 'goed' bekeken...... Ik denk dat het weer op basis van 'uiterlijk' gaat  ;) :-X

dat het wel ja.
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Target77

  • Gast
Reactie #62 Gepost op: 19 maart 2006, 21:43:31
ja, maar die mensen lopen dan wel bij een beveilingsbedrijf en voeren hun werk dus ''buiten'' uit, wij doen dit niet en doen het dus binnen de eigen organisatie! Ik snap ook niet waarom het ROC het wel voor elkaar krijgt eigenlijk! Volgend jaar veranderd het alweer omdat we nu te veel stage hebben ::)

Aha...binnen het eigen bedrijf en niet voor derden. Bedrijfsbeveiliging dus. Ook dit is vergunningplichtig (BD-vergunning) en hiervoor dienen de personen die beveiligingswerkzaamheden uitvoeren (of stage lopen) nog steeds aan dezelfde voorwaarden te voldoen als beschreven in de Wet-PBR. 

Op het grijze legitimatiebewijs wordt dan vermeld dat de toestemming enkel geldt voor het specifieke object (in dit geval de school). ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #63 Gepost op: 19 maart 2006, 22:54:25
Aha...binnen het eigen bedrijf en niet voor derden. Bedrijfsbeveiliging dus. Ook dit is vergunningplichtig (BD-vergunning) en hiervoor dienen de personen die beveiligingswerkzaamheden uitvoeren (of stage lopen) nog steeds aan dezelfde voorwaarden te voldoen als beschreven in de Wet-PBR.

Op het grijze legitimatiebewijs wordt dan vermeld dat de toestemming enkel geldt voor het specifieke object (in dit geval de school). ;)

zoals ik al gezegd heb, heeft het ROC hier ontheffing voor! Waarom weet ik niet, ik weet wel dat het zo is!
p.s:

Ik vertel wat mij verteld word, en als dat niet de waarheid is, dan kan ik dr in ieder geval niets aan doen! ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Target77

  • Gast
Reactie #64 Gepost op: 20 maart 2006, 09:48:08
zoals ik al gezegd heb, heeft het ROC hier ontheffing voor! Waarom weet ik niet, ik weet wel dat het zo is!
p.s:

Ik vertel wat mij verteld word, en als dat niet de waarheid is, dan kan ik dr in ieder geval niets aan doen! ;)

Link naar de brief van SOBB omtrent BPV Beveiliger niveau 2:
http://www.platformbeveiliging.nl/media/items2/118.pdf

Zal de situatie eens voorleggen aan de ECABO. Kijken wat hun visie hier op is.  ;)