Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)

Auteur Topic: Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)  (gelezen 224569 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rutger1

  • Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 150
Citaat van: CopVR3 link=msg=1402422 date=1453935667

Hoe?

Voor zover ik weet dmv stoelhoezen over de achterbank en een kooi constructie. Hoe het zit qua verzekering durf ik niet te zeggen. Ik weet echter wel dat den Bosch regelmatig zelf de verdachte vervoerd.

Ook in de gemeente waar ik ten tijde van mijn HTV-P opleiding stage liep werd zelf vervoerd.
- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Gemeente Roermond heeft ook in alle handhavingsvoertuigen plastic stoelhoezen zitten, maar dit hebben ze over alle stoelen met als argument dat zo de stoel minder hard slijt.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


quattromontanes

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Citaat van: MNL-5200 link=msg=1402408 date=1453932654
Vervoer van verdachte.... 98uiye

Blijft volgens mij een taak voor de politie  ::)
Waar staat dat?
Mensen kunnen bot en scherp tegelijk zijn..


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Waar staat dat?
Idd. Het is inmiddels eigelijk gewoon de Gemeentepolitie he...
Net als vroegah.


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Ja de gemeentelijk handhaver krijgt ook steeds meer taken over onder de noemer toezicht, als huisuitzetting, ontruimingen, verkeer, toezicht evenementen, afzettingen bij langdurige inzet, gevonden voorwerpen, toezicht in gemeentehuis bij avondopening, horeca-controle, rapportage en pv -opmaken bij bouw en woningzaken, omgevingsvergunningen. Eigenlijk allemaal de zaken die de gemeentepolitie deed en de huidige wijkagenten niet meer kunnen doen i.v.m. tijdgebrek of inzet op de surveillance, asielzaken.
Bij instappen begint de inzet.


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: Gijs link=msg=1402494 date=1453974257
Ja de gemeentelijk handhaver krijgt ook steeds meer taken over onder de noemer toezicht, als huisuitzetting, ontruimingen, verkeer, toezicht evenementen, afzettingen bij langdurige inzet, gevonden voorwerpen, toezicht in gemeentehuis bij avondopening, horeca-controle, rapportage en pv -opmaken bij bouw en woningzaken, omgevingsvergunningen. Eigenlijk allemaal de zaken die de gemeentepolitie deed en de huidige wijkagenten niet meer kunnen doen i.v.m. tijdgebrek of inzet op de surveillance, asielzaken.

Nog even en we zijn weer terug bij de vroegere hellebaardiers.

Het werken bij de politie wordt er wel heel anders door.


Gadgetman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
  • ...zo niet...dan tóch....
Citaat van: CopVR3 link=msg=1402486 date=1453972837
Idd. Het is inmiddels eigelijk gewoon de Gemeentepolitie he...
Net als vroegah.

Hebben we allang, alleen nieuwe stijl op Franse leest. Police Municipale is hier gewoon Handhaving. Zoek maar eens, mits je Frans goed genoeg is.  :P


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Citaat van: Rutger1 link=msg=1402439 date=1453958571
Voor zover ik weet dmv stoelhoezen over de achterbank en een kooi constructie. Hoe het zit qua verzekering durf ik niet te zeggen. Ik weet echter wel dat den Bosch regelmatig zelf de verdachte vervoerd.

Ook in de gemeente waar ik ten tijde van mijn HTV-P opleiding stage liep werd zelf vervoerd.
Toevallig was ik gisteren op Den Bosch Centraal en daar was een nogal vervelende meneer die meteen de stoelhoezen op de achterbank van bovenstaande auto heeft mogen testen, geboeid weliswaar ;D


maarten43

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Ik kon dit voertuig hier niet eerder vinden, stoere auto.
https://www.youtube.com/watch?v=7ZdVPSc6rP0


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: maarten43 link=msg=1416915 date=1459526356
Ik kon dit voertuig hier niet eerder vinden, stoere auto.
http://www.youtube.com/watch?v=7ZdVPSc6rP0

Issie niet beetje lomp voor de binnenstad? Verder sja, verlichting op het dak beetje erg karig. Alsof er een pannekoek op ligt. Wat staat er verder op het stoptransparant? Ik zie staan "STOP" en verder zie ik de rode led's flikkeren.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel