Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)

Auteur Topic: Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)  (gelezen 224484 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
I stand corrected.

En inderdaad ... chevrons ... kon er even niet op komen.

(Double corrected)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


DD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 351
Het moet niet gekker worden met alle wildgroei van toezichthouders, nu al compleet met dure, van striping, zwaailichten en stopborden voorzien voertuigen. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn geweest van de samenvoeging van rijks- en gemeentepolitie. De gemeentepolitie is kennelijk weer terug en de burger begrijpt er niets meer van.
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding


Ron-Almere

  • Gast
Nou zo'n wildgroei is er niet bij boa's en zeker niet met de nieuwe boalijst in aantocht. Tja en dat men een zwaailamp en stopmatrix op hun voertuig heeft is niet iets van de laatste tijd. Dat heeft men al heel wat jaren op hun voertuigen. Een stopmatrix word zelfs in diverse wetgeving benoemd welke door boa's word gehandhaafd.


Ron-Almere

  • Gast

Boot handhaving Amsterdam Zeeburg

Biker handhaving gemeente Baarn

Biker handhaving Amsterdam zuidoost


Koopie

  • Boa
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Bij de voormalige Milieupolitie in Amsterdam zuidoost was een tijdje geleden een Nissan X- trail ingebruik genomen.  Deze verving de Mitshubitsi 4x4. In eerste instantie was de stripping van oranje naar rood gegaan, maar de "bewaker"van de huisstijl van Amsterdam was niet erg te spreken over die stripping. Was te veel politie vond hij. Dus nu is er voor heel Amsterdam een geheel nieuwe stripping bedacht, of het niets kost.

De oude 30.85


De nieuwe 30.85 met aangepaste stripping deel 1



En met de aangepaste nieuwe Amsterdamse stripping
Dienst: Handhaving Milieu Amsterdam zuidoost
Roepnummer: 30.85 (C-2000)
Soort voertuig: Surveillance
Merk en type: Nissan  X-Trail

Jammer dat de gemeente Amsterdam de handhavers over een kam hebben geschoren en daarmee de (oud) collega's van Amsterdam zuidoost telort hebben gedaan.
Daarmee bedoel ik de kennis die Zuidoost in huis hebben.
De striping ook moest veranderen terwijl voor de oude striping schriftelijk toestemming was verleend door het Ministerie van Binnenlandse zaken.
De striping heb ik dan ook meegenomen naar mijn nieuwe werkgever in Reeuwijk.
Dit was een succes voorwat de herkenbaarheid dat nu in de gemeenten Volendam, Bodegraven, de gemeente Gouda deze goedgekeurde striping op hun voertuigen plaatsen en mogelijk Zoetermeer zal volgen.
Dat het opleidingsinstituut NIVOO voor Boa's  tig foto's van mijn voertuig heeft gemaakt.


Koopie

  • Boa
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8


Koopie

  • Boa
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8



Bedankt Maarten voor je hulp.


Ron-Almere

  • Gast
Dag Cor K ;) heb je de oude stripping meegenomen naar Reeuwijk? Ik had via Ed & Diana gehoord dat je daar heen was "verhuist". De stripping is zeker via ene Arnold geregeld ;)

Groeten Ron


Koopie

  • Boa
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Ja Arnold is mijn zoon en die heeft de bestickering laten doen op mijn verzoek.


Ron-Almere

  • Gast
Ja Arnold is mijn zoon en die heeft de bestickering laten doen op mijn verzoek.

Dat weet ik, hij staat op m'n hyves :)