Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)

Auteur Topic: Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)  (gelezen 223794 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Hun werkgebied zijn alle bos en heide gebieden welke van de staat zijn, dus overal door het land heen. En hun boa status is flora&fauna beheerder, wbt c-2000 dat gebruiken ze zogoed als niet. Alles gaat via gsm.
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Hun werkgebied zijn alle bos en heide gebieden welke van de staat zijn, dus overal door het land heen. En hun boa status is flora&fauna beheerder, wbt c-2000 dat gebruiken ze zogoed als niet. Alles gaat via gsm.

Thanks, maar ik bedoelde meer welke gebieden in de regio ZHZ dit dan moeten zijn. Ik dacht zelf aan Tiengemeten en de Biesbos, ik kanzo gauw niet een ander gebied bedenken in die streek.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum


Dienst: Gemeente Rotterdam, Stadstoezicht
Roepnummer: nb
Soort voertuig: dienstauto
Merk & type: Toyota Yaris
Bijzonderheden: striping volgens BZK-model
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Alle voertuigen van de gemeente Rotterdam hebben sinds kort deze striping, ook de plantsoendienst enzo.   ;)
Brandweer Papendrecht


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Alle voertuigen van de gemeente Rotterdam hebben sinds kort deze striping, ook de plantsoendienst enzo.   ;)

Zeker weten? Ik heb wel zo'n Sprinter met vuil-ophaal-bak erop met die striping gezien, maar ook die is van Stadstoezicht (handhaving vuilniszakken op onjuiste wijze aanbieden).
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis


Dienst: Gemeente Amsterdam
Afdeling: Boswachterij Amsterdamse Bos
Soort voertuig: Toezicht en Hulpverlening
Merk & type: Subaru Forester 2.0 4x4
Byzonderheden: Voorzien van wit/rode striping en tekst ''Boswachterij''. Tevens blauwe signalering.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Byzonderheden: Voorzien van wit/rode striping en tekst ''Boswachterij''. Tevens blauwe signalering.
Hmm, wat is hier de meerwaarde van blauwe signalering (en sirene??) boven amber/geel?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Hmm, wat is hier de meerwaarde van blauwe signalering (en sirene??) boven amber/geel?

Ik had deze vraag eigenlijk (wederom) al verwacht. De boswachterij in zowel het Amsterdamse Bos als bijvoorbeeld de Waterleidingduinen heeft de beschikking over blauw+herrie ivm het begeleiden van hulpdiensten én het verlenen van eerste hulp (alle voertuigen zijn uitgerust met een AED). Daarnaast is het op sommige dagen dermate druk dat er zonder blauw+herrie geen doorkomen aan is.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
U mag kiezen welke foto u het minst slecht vindt ;)

Zonder flits


Met flits


Met flits, maar niet door mij ;)


Voor beide geldt:
Dienst: Gemeente Capelle aan den IJssel, Handhaving
Roepnummer: ~
Soort voertuig: Surveillancewagen milieupolitie
Merk en type: Honda Civic Hybrid
Overige bijzonderheden: AED aan boord. Parodie op BZK striping + een groene streep
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


sylvester1986

  • Gast
Zozo capelle heeft mooie voertuigen zeg O0
Wat voor voertuig staat er achter de handhavingsvoertuig op foto 1?