Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)

Auteur Topic: Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)  (gelezen 224460 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Ik heb nooit het nut begrepen voor amber grillflitsers. Amber is puur ter waarschuwing en dat doe je zelden rijdend. Dan valt een dakset volgens mij meer dan genoeg op...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


sylvester1986

  • Gast
Ik heb nooit het nut begrepen voor amber grillflitsers. Amber is puur ter waarschuwing en dat doe je zelden rijdend. Dan valt een dakset volgens mij meer dan genoeg op...
Voor RWS en bergers is het goed genoeg, voor Handhaving zie ik het nut ook niet echt, maar lelijk is het ook niet.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
RWS en bergers rijden tussen en langs files op en zeker in het laatste geval met hoge voertuigen waardoor de dakset slecht te zien is. Daar heeft het absoluut nut, maar voor de gemiddelde handhavingsdienst of personenauto van een verkeersregelaarsbedrijf niet. En als je dat af zet tegen de prijs van een goede grillflitser vind ik dat weggegooid geld. En vaak zie je dan dat aan de achterkant helemaal niets extra is geregeld.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Zie ik het verkeerd of hebben de daksets een verschillend patroon?
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Oranje showtje handhaving 15 en 16
nhn112kevin

Dacht toch echt bij het zien van deze auto's dat ze bestemd waren voor Circuit Zandvoort als nieuwe racecontrol wagens.  ;D
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604



Dienst: Gemeente Amsterdam
Afdeling: Boswachterij Amsterdamse Bos
Soort voertuig: Toezicht en Hulpverlening
Merk & type: Dacia Duster
Kenteken: 33-TXK-2
Bijzonderheden: Lichtbalk voldoet aan de nieuwe eisen, losse alley-lights. Geen take-down verlichting meer. Voorzien van wit/rode striping en tekst ''Boswachterij''.

Wat moet een Boswachter met BlauwBlauw ??
Met Vriendelijke Groet.....


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Wat moet een Boswachter met BlauwBlauw ??

Dat is uitgebreid besproken op de voorgaande pagina's  O0
Senior GGP / Oost-Brabant


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Dat is uitgebreid besproken op de voorgaande pagina's  O0

oepsie, niet verder gekeken, Sorry  98uiye
Met Vriendelijke Groet.....


sylvester1986

  • Gast
Zie ik het verkeerd of hebben de daksets een verschillend patroon?
Dat zie je goed. O0
De 1 heeft links-rechts en de andere binnen-buiten.

Over Blauw-Blauw op een auto van de boswachter....
Ik had deze vraag eigenlijk (wederom) al verwacht. De boswachterij in zowel het Amsterdamse Bos als bijvoorbeeld de Waterleidingduinen heeft de beschikking over blauw+herrie ivm het begeleiden van hulpdiensten én het verlenen van eerste hulp (alle voertuigen zijn uitgerust met een AED). Daarnaast is het op sommige dagen dermate druk dat er zonder blauw+herrie geen doorkomen aan is.