Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)

Auteur Topic: Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)  (gelezen 223723 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Citaat van: LSPD link=msg=1428087 date=1465204042
Ik had alleen nooit verwacht dat een boswachter zou rondrijden in zo'n auto. Alle boswachters die ik in mijn leven gezien en gesproken heb zouden denk ik zichzelf veel liever primair zien als onderwijzer, gastheer/-vrouw en/of verzorger van de natuur, dan handhaver van wet & regelgeving.
Dat is wat Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten en de onderscheiden provinciale natuurbeheerders je graag doen geloven, maar de praktijk is écht anders: stropen, drugsdeals, storten van afval van hennepkwekerijen en drugslabs en nog veel meer.


CPrime

  • Agent / Medewerker GGP - Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Citaat van: Bert Zwerver link=msg=1436022 date=1468264942
Deze Nissan X-Trail is de enige in zijn soort in Amsterdam en is indienst bij de Handhaving in zuidoost en niet in west.
Zijn voorgangers waren een L-300 4x4 en het vorige model X-Trail.

Hij rijdt echter wel regelmatig in Nieuw West rond. Stadstoezicht?
Dierenambulance Amsterdam - Chauffeur, Dierenhulpverlener (bijrijder), centralist, lid bootteam, Coördinator Calamiteiten- en Rampenteam. EHBO  -BLS &


Bert Zwerver

  • Handhaver-D
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
    • Veteranen Search Team
Misschien dat de collega's van zuidoost daar ergens moeten zijn, maar van dit voertuig is er maar een in heel Amsterdam en behoord toe aan de handhaving zuidoost. DST overigens bestaat niet meer, dat heet tegenwoordig dienst handhaving en toezicht.


jelle1983

  • BOA Domein 1, ex politie, ex KMar
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Nieuwe voertuigen gemeente Deventer:





Rutger1

  • Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 150
Mooie bak! Ik vind de striping erg gaaf. Valt op en is anders dan die van andere diensten.
- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Citaat van: jelle1983 link=msg=1461475 date=1479218379
Nieuwe voertuigen gemeente Deventer:





Mooie bak!! Goed opgelost met het stoptransparant. Locatie best logisch aan de bestuurderszijde!
En naast de corners nog een setje extra amber flitsers :)


SpaX

  • Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196
Ik vind deze striping mooier dan de striping van beboa

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Citaat van: cavia link=msg=1461744 date=1479334760
Mooie bak!! Goed opgelost met het stoptransparant. Locatie best logisch aan de bestuurderszijde!
En naast de corners nog een setje extra amber flitsers :)
Geen stopbord in spiegelschrift aan de voorzijde?


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Citaat van: SpaX link=msg=1461764 date=1479342869
Ik vind deze striping mooier dan de striping van beboa

Mooie striping. Had een mooi alternatief voor de politie kunnen zijn.


jelle1983

  • BOA Domein 1, ex politie, ex KMar
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Citaat van: André Welten link=msg=1461783 date=1479379674
Geen stopbord in spiegelschrift aan de voorzijde?

Op de foto staat deze idd niet. Was verkeerd geleverd. Spiegelschrift wordt er nog opgezet binnenkort.