Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)

Auteur Topic: Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)  (gelezen 223726 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Ik voel me nu toch echt geroepen om een moderator-opmerking te maken.

Zoiets als "onderlinge berichten via de persoonlijke mail en terug naar de autootjes" :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Mooie takeldoos van Gemeente Den Haag :)



Dienst:                    Stadsbeheer Den Haag, wegsleepdienst
Roepnummer:                ~
Soort voertuig:            takelwagen
Merk en type:              Chevrolet ...
Overige bijzonderheden:    ~
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


DD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 351
Wat een enorme chaos, al die verschillende toezichthouders en handhavers. De burger snapt hier niets meer van. Het is wel duidelijk, de gemeentebesturen willen de gemeentepolitie terug en dat lijkt mij ook de beste oplossing: direct een einde maken aan de wildgroei van al die oppassers en deze diensten onderbrengen bij de politie met gemeentelijke onderafdelingen.
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis


Dienst: Handhaving Spaarnwoude
Soort voertuig: Surveillancevoertuig
Merk & type: Suzuki Vitara
Byzonderheden: Whelen signalering, stoptransparanten en dashbordflitser. Rijd nog een identiek voertuig
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Welke kleur is die lichtbalk? En het lijkt wel alsof ie naast de stopmatrix, zoeklichten heeft zitten?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Jup klopt... maar dat noemt men 'takedowns' volgensmij, gewoon een halogeen lampje met een reflector erachter ;)

En ik neem aan oranje...  ::)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Jup klopt... maar dat noemt men 'takedowns' volgensmij, gewoon een halogeen lampje met een reflector erachter ;)

En ik neem aan oranje...  ::)

Volgens mij, heb je BOA's die met blauw rijden, neem de BOA's uit Barneveld, Ede, Duinwachters Waterleidingduinen ;)
Ik moet jullie teleurstellen, geen idee welke kleur het is  ;)

Ik word overigens persoonlijk een beetje moe van telkens dezelfde vragen op foto's .... :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast


Dienst: Handhaving Spaarnwoude
Soort voertuig: Surveillancevoertuig
Merk & type: Suzuki Vitara
Byzonderheden: Whelen signalering, stoptransparanten en dashbordflitser. Rijd nog een identiek voertuig

Nog leukere bijzonderheid, de striping zit "andersom" gericht, richting de neus ipv richting het achterwiel! Was het niemand nog opgevallen?
Op Remmerderplein stond in het verleden nog wel eens zo'n identiek (qua kleur en wat strepen erop) voertuig met een oranje LFL Patriot op het dak, tijdje terug alweer, dacht altijd dat het Boswachters waren o.i.d.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Op Remmerderplein stond in het verleden nog wel eens zo'n identiek (qua kleur en wat strepen erop) voertuig met een oranje LFL Patriot op het dak, tijdje terug alweer, dacht altijd dat het Boswachters waren o.i.d.

Klopt inderdaad, daar ben ik nog eens een dienst mee meegeweest. Die waren van het gebied ''onder'' Zuid-Oost in de richting van Abcoude en dergelijke  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl

Dienst:                    Stadsbeheer Ede
Roepnummer:                ~
Soort voertuig:            Dienstauto
Merk en type:              Subaru Forester
Overige bijzonderheden:    ~