Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)

Auteur Topic: Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)  (gelezen 224406 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Nogmaals, er is géén enkele connectie tussen de gemeente en deze figuren  ::)

Nogmaals = herhaling...dan heb ik wat gemist..?  ::)

Nou ben ik redelijk bekend met de milieuwacht, en laten we zeggen dat het "bijzondere"mensen zijn. Voor zover ik weet krijgen ze geen subsidie van de gemeente.

Duidelijk! ;)


sylvester1986

  • Gast
Ik snap eigenlijk niet dat ze een mini lichtbalk en een pit op het autootje hebben ;D


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Ik snap eigenlijk niet dat ze een mini lichtbalk en een pit op het autootje hebben ;D

Als je de mannen kent snap je wel dat ze dat doen...............


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Ik snap eigenlijk niet dat ze een mini lichtbalk en een pit op het autootje hebben ;D
Nou ben ik redelijk bekend met de milieuwacht, en laten we zeggen dat het "bijzondere"mensen zijn. Voor zover ik weet krijgen ze geen subsidie van de gemeente.
Als je de mannen kent snap je wel dat ze dat doen...............
Doet me denken aan een topic dat gesloten is naar aanleiding van klachten ... maar goed ... deze "bijzondere mensen" pakken misschien geen subsidie ... maar de WWW op de achterruit van de Stella is natuurlijk niet voor niets. (letterlijk)
Op zich niet dom.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Ik kan het niet helpen maar: wie betaalt die uniformen, porto's, etc? Ik zit me stiekem toch een beetje te irriteren.  >:D Weer een bak geld over de balk, Amsterdam; bedankt.

http://members.chello.nl/milieuwachtadam/Milieu%20Wacht%201.html
Sponsoren ect greetz




Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Aangepast ;)


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
En die staan dus onder andere op de achterruit van die Stella ... (beginnend met WWW)  998765
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


m@dp@at

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Hier het nieuwe vaartuig voor GZH toezichthouder op Briellse Meer en Grevelingen.
Vaartuig: NSE Cormoran 850
Motoren 2 x 175 PK mercury Verado