Het kopieëren van foto's

Auteur Topic: Het kopieëren van foto's  (gelezen 5357 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #10 Gepost op: 28 maart 2006, 00:54:42
Foto's plaatsen waar je zelf geen copyright op hebt is alleen mogelijk met voorafgaande toestemming van de eigenaar... dit is natuurlijk heel erg jammer als dat niet gebeurt... en reden om boos te worden ook...

Heb wel even het telefoonnummer weggehaald, als iemand daar belangstelling voor heeft kan dat gevonden worden op de plaats die K3media aangeeft...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #11 Gepost op: 28 maart 2006, 00:58:44
Foto's plaatsen waar je zelf geen copyright op hebt is alleen mogelijk met voorafgaande toestemming van de eigenaar... dit is natuurlijk heel erg jammer als dat niet gebeurt... en reden om boos te worden ook...

Heb wel even het telefoonnummer weggehaald, als iemand daar belangstelling voor heeft kan dat gevonden worden op de plaats die K3media aangeeft...

JVO je heb gelijk....ff de boosheid in ons!!
helaas is het niet anders.. goed gedaan zo!!
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #12 Gepost op: 28 maart 2006, 01:05:54
JVO je heb gelijk....ff de boosheid in ons!!
helaas is het niet anders.. goed gedaan zo!!
Geen probleem... zit nu nog eens te kijken, maar om nou inderdaad 2 logo's van jezelf neer te zetten als je foto's ript is wel erg grof... heb je al een uitleg van de fotograaf in kwestie? Kan niet anders dan een mooi verhaal worden ::) ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Karim

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 28 maart 2006, 01:49:27
Hij zet zijn nummer zelf op zijn website. Dus zo geheim is dat niet hoor. Zie http://www.brandongevallen.nl/Contact.htm

En zomaar foto's van een ander plaatsen met daar doorheen je eigen logo's en copyright, dat vind ik pas een trieste actie! Ik meen me te herinneren dat jij ook in de hoogste boom klom toen jouw foto's verschenen op een andere website....  ::)

Dat dat nummer dat ook stond was in 1e instantie niet duidelijker, en dat stond er hier ook niet bij vermeld, dus dat konden wij moeilijk raden dan.
Hier leek het gewoon alsof hij toevallig die gast kende en daarom maar z'n gsm nummer hier neer zette, en dat zou dan inderdaad 'n trieste actie zijn.

Dat hij kwaad wordt omdat z'n foto's gebruikt worden kan ik me best voorstellen, dat is ook niet leuk. Ik had daar destijds inderdaad ook 'n argument over, meer dat was meer omdat ik een "jaja whatever, rot toch op en bewijs maar dat 't jou foto's zijn" mentaliteit terug kreeg...


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #14 Gepost op: 28 maart 2006, 09:55:07
Ik heb even contact gezocht met Bert. De zaak schijnt in behandeling te zijn.
Voorlopig zie ik geen reden om deze topic open te houden. Mocht iemand nog willen reageren met nuttige informatie over de afloop van deze zaak kan er altijd even een PB-tje mijn kant op worden gestuurd ;)

Moderator Rick