Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?

Auteur Topic: Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?  (gelezen 27854 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #10 Gepost op: 28 maart 2006, 15:50:44
Ik ben ook tegen

Als iedereen alles kan wijzigen word het een grote gaos ;)


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #11 Gepost op: 28 maart 2006, 15:56:23
chaos ::) ;)

Maar ook ik ben tegen. Er zijn nu al mensen die al voorbereidingen treffen om gelijk zaterdag enorme hoeveelheden berichten te wijzigen/verwijderen.... En gezien er nogal wat hevige discussies staan, waarbij mensen mischien als 'verliezer' uitkomen, en dat die dan nu deze functie gaan misbruiken om er toch nog als 'winnaar' uit te komen, of in ieder geval dat de discussie er heel anders uit komt te zien...


Mini HV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 213
  • Hulpverleningsminiaturen om bij weg te smelten
    • Hulpverleningsdecals and more!
Reactie #12 Gepost op: 28 maart 2006, 17:05:14
Even een voorbeeld:

voorlopig is 21% tegen en 79% voor... naja, trek de conclusie ;)

Nee echt, je kan het straks zo maken als je zelf graag wil hebben....... ;D Ik neem aan dat de poll zelf ook 'aangepast' kan worden?
Kijk ook eens op www.fvc-decals.nl Beter 1 hulpverleningsminiatuur in de hand dan 10 in je straat


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #13 Gepost op: 28 maart 2006, 17:08:55
een moderator kan een poll nu ook al niet aanpassen, dus dan zullen de 'gewone' leden het al helemaal niet kunnen


Gast48368

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 28 maart 2006, 17:18:07
Niet te voorbarig zijn, het is nog lang geen zaterdag  :)

Laten we het nou rustig afwachten wat de uitkomst zal zijn................ieder nadeel heeft zo zijn voordelen, ga daar maar vanuit..... ;) :)


Een poll kan niemand aanpassen, maar misschien is dit ook nog een optie als verandering  :)


Karim

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 28 maart 2006, 17:19:09
ieder nadeel heeft zo zijn voordelen, ga daar maar vanuit..... ;) :)


De stelling "iedereen nadeel heeft een heleboel nadelen" gaat hier beter op denk ik....


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #16 Gepost op: 28 maart 2006, 17:24:12
Laten we afwachten tot het zover is ! Het is nog geen eens van start gegaan en er zijn zoveel negatieve reacties !

Ik denk dat het een grote kans van slagen hebt mede doordat de meeste hier wel wat discipline en verantwoordelijkheid aan kunnen.  ;) Het is immers niet het kleuterforum


Bart S

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 28 maart 2006, 17:52:21
Ik heb VOOR gestemd!


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #18 Gepost op: 28 maart 2006, 18:11:15
Ik heb VOOR gestemd!

ik ook, dat is toch de manier waarop we met elkaar om moeten gaan!

Je moet flexibel zijn en elkaar vertrouwen.  Ook openstaan voor verbetering en wie kan dat beter dan de collega's op het forum?

Het is zo vaak dat mensen duidelijk het één bedoelen en het net zo opschrijven dat het ander over komt. Als jij daar dan bij kan helpen dat de inhoud wél goed over komt, is dat dan niet fantastisch!

VOOR!

Henk


limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #19 Gepost op: 28 maart 2006, 18:43:44
Eerlijk gezegd vindt ik dat geen goed idee zo kunnen andere het wel voor andere leden gaan verzieken en denk niet dat dat de bedoeling zal zijn. Zo zouden er over en weer wel eens irritaties kunnen gaan ontstaan en kan het dit schitterende forum leden gaan kosten.  ;)