Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?

Auteur Topic: Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?  (gelezen 27950 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #40 Gepost op: 28 maart 2006, 22:26:19

En aangezien jij eerst een NEE stem had geloof ik ben ik blij dat het niet veranderd kan worden.

Nog niet...  8)

Henk


Karim

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 28 maart 2006, 22:31:50
Nog niet...  8)

Henk

Ach, we zitten gelukkig nog steeds op een meerderheid van meer als 75 % tegen, dus dat komt wel goed...


Leon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
  • EHV'er
Reactie #42 Gepost op: 28 maart 2006, 22:46:09
ook ik stem nee uit ervaring blijkt dat dit voor hele grote problemen kan gaan zorgen...

Mag ik weten op welk forum het "open-moderatorschap" voor problemen heeft gezorgd? Dan kan ik daar even een kijkje nemen voor ik een definitieve mening geef...

Ik ben namelijk voornemens om op JA te stemmen.
Virus checking completed: All viruses functioning normally.


reddingssite

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 29 maart 2006, 00:06:44
Ik ben op dit moment tegen, maar ook weer voor. Als erg duidelijk vermeld wordt dat het bericht gewijzigd is en door wie etc.. dan vind ik het een andere zaak. Maar het kan toch niet zo zijn dat ik opeens een berichtje van Pieter of Edwin kan wijzigen over de oproep van moderators oid?  :(


Rene112

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 29 maart 2006, 00:15:14
Ik ben op dit moment tegen, maar ook weer voor. Als erg duidelijk vermeld wordt dat het bericht gewijzigd is en door wie etc.. dan vind ik het een andere zaak. Maar het kan toch niet zo zijn dat ik opeens een berichtje van Pieter of Edwin kan wijzigen over de oproep van moderators oid?  :(

Nee, dat zal zeker ook niet zo ingesteld gaan worden!
De moderators moeten hun werk kunnen doen en bijvoorbeeld ingrijpen als een forumlid (of gast) het echt te bont maakt. Dat soort berichten moeten niet door forumleden aan te passen zijn. Dan zou het hek van de dam zijn ;)

Ik snap eigenlijk nog steeds de ophef niet echt die een aantal forumleden hierover maken.

De moderators blijven altijd de eindcontrole houden, en wij kunnen zien wie een bericht heeft aangepast.
Als iemand dat heeft gedaan zonder naamsvermelding en opgave van reden, zullen wij die persoon daar direct op aanspreken.

Natuurlijk zal dat in het begin wel een paar keer fout gaan, maar uiteindelijk krijg je een situatie waarin iedereen weet/begrijpt wat de bedoeling is. De moderators blijven dan meer op de achtergrond om in te grijpen als het echt nodig is.

Er is wel wat meer ervaring met zo'n zogenaamd zelfregulerend forum. Ik ben zelf lid van een amerikaans forum (met fotografen van brandweervoertuigen) waarin dit principe wordt gehanteerd. Het werkt daar echt prima!

Ik vind het vreemd dat veel forumleden er problemen mee hebben (waar zijn ze nou eigenlijk bang voor) terwijl het juist een heel transparant systeem wordt. Iedereen kan zien wie er wanneer iets heeft aangepast.......

groeten,
René de Caluwé


reddingssite

  • Gast
Reactie #45 Gepost op: 29 maart 2006, 00:16:47
Oké. Naja we zullen het zien. Misschien gewoon een proefperiode van een week ofzo en dan besluiten of het door moet gaan.


Target77

  • Gast
Reactie #46 Gepost op: 29 maart 2006, 02:52:34
Oké. Naja we zullen het zien. Misschien gewoon een proefperiode van een week ofzo en dan besluiten of het door moet gaan.

Vind ik een goed idee...  ;)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #47 Gepost op: 29 maart 2006, 08:32:52
Vind ik een goed idee...  ;)

Dan moeten jullie niet nu al beginnen te dreigen met sancties in een PM als ik aankondig uitgebreid van de mogelijkheid gebruik te zullen gaan maken.
Te uitgebreid is dus klaarblijkelijk niet de bedoeling,

Pieter:

Citaat
~ dan zullen wij overwegen maatregelen te nemen die er in het uiterste geval toe kunnen leiden dat de toegang tot het forum wordt ontzegd. We hopen dat dit uiteindelijk niet zover behoeft te komen

Ja ja, en hier een beetje doen alsof het vrijheid blijheid is! >:(

En hun eigen berichten zijn mooi niet te veranderen. Terwijl dat ook daar een hoop te doen is!

Ik ga zaterdag gewoon aan de gang en laat me niet blij maken met een dode mus!

De tegenstanders zullen verbaasd staan!

Henk


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #48 Gepost op: 29 maart 2006, 09:54:46
Beetje jammer dat je dit openbaar speelt.  :(  Valt me eerlijk gezegd een beetje van je tegen....  :-\

Lange tenen??? :D
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Kanarie

  • Gast
Reactie #49 Gepost op: 29 maart 2006, 10:18:50
Dan moeten jullie niet nu al beginnen te dreigen met sancties in een PM als ik aankondig uitgebreid van de mogelijkheid gebruik te zullen gaan maken.
Te uitgebreid is dus klaarblijkelijk niet de bedoeling,

Pieter:

Ja ja, en hier een beetje doen alsof het vrijheid blijheid is! >:(

En hun eigen berichten zijn mooi niet te veranderen. Terwijl dat ook daar een hoop te doen is!

Ik ga zaterdag gewoon aan de gang en laat me niet blij maken met een dode mus!

De tegenstanders zullen verbaasd staan!

Henk


Misschien kunnen ze na die voorgestelde proefperiode de banden wat losser gooien. Eerst maar eens kijken hoe iedereen met deze nieuwe verantwoordeljkheid omgaat.