Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?

Auteur Topic: Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?  (gelezen 27967 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #50 Gepost op: 29 maart 2006, 10:35:33
ik blijf het nix vinden.... lijkt me overduidelijk dat 3/4 van de leden het nix vinden... lijkt me genoeg reden om dit plan niet voort te zetten


Kanarie

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 29 maart 2006, 10:50:09
ik blijf het nix vinden.... lijkt me overduidelijk dat 3/4 van de leden het nix vinden... lijkt me genoeg reden om dit plan niet voort te zetten
Het is gewoon voor iedereen even wennen en meestal begint dat met weerstand tegen verandering om vervolgens later de voordelen er ook van in te zien. Daarom vind ik het wel jammer dat deze poll niet de mogelijkheid heeft om stemmen te wijzigen. Nu stemt iedereen tegen omdat het een verandering is waar wat nadelen aan kleven, voordat ze er een nachtje over hebben geslapen en een goed gefundeerde mening hebben kunnen vormen. Het was goed, dus waarom veranderen? zou je denken. Maar bedenken of het misschien niet toch beter kan, kost nou eenmaal even tijd. En ik begin nu toch wat meer te vertrouwen te krijgen. Het idee is gewoon even wennen.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #52 Gepost op: 29 maart 2006, 11:09:54
Het is gewoon voor iedereen even wennen en meestal begint dat met weerstand tegen verandering om vervolgens later de voordelen er ook van in te zien. Daarom vind ik het wel jammer dat deze poll niet de mogelijkheid heeft om stemmen te wijzigen. Nu stemt iedereen tegen omdat het een verandering is waar wat nadelen aan kleven, voordat ze er een nachtje over hebben geslapen en een goed gefundeerde mening hebben kunnen vormen. Het was goed, dus waarom veranderen? zou je denken. Maar bedenken of het misschien niet toch beter kan, kost nou eenmaal even tijd. En ik begin nu toch wat meer te vertrouwen te krijgen. Het idee is gewoon even wennen.

Ik ben blij dat je "om" bent. Iedereen zou even de tijd moeten nemen voor bezinning en dan kom je tot de conclusie dat het toch een goed initiatief is.

Henk


Kanarie

  • Gast
Reactie #53 Gepost op: 29 maart 2006, 11:20:27
Precies! Want het heeft gewoon een hoop voordelen. Ik ben alleen van nature een nee-roeper m.b.t. veranderingen en vervolgens ga ik in gedachten met de mogelijkheden spelen en blijkt het allemaal niet zo somber te zijn.


pros

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
    • ambulancecentrum
Reactie #54 Gepost op: 29 maart 2006, 11:43:29
Ik beb nee gestemd.

De moderators doen naar mijn idee hun werk goed.

ik heb begrip voor het idee, maar er zullen altijd mensen zijn die er misbruik van maken. Ik denk dat de moderators meer werk zouden hebben om dit na te zien dan het goede werk dat ze nu doen.

greetz


Kanarie

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 29 maart 2006, 12:03:23
Ik beb nee gestemd.

De moderators doen naar mijn idee hun werk goed.

ik heb begrip voor het idee, maar er zullen altijd mensen zijn die er misbruik van maken. Ik denk dat de moderators meer werk zouden hebben om dit na te zien dan het goede werk dat ze nu doen.

greetz
Dat heb ik ook overwogen inderdaad, ben ik het ook wel mee eens, en ik zit ook nog wel een beetje te twijfelen moet ik eerlijk zeggen, maar toch lijkt het me wel een goed idee uiteindelijk. **pakt een grote hakbijl en hakt knoop door**


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #56 Gepost op: 29 maart 2006, 12:36:25
Ik ben blij dat je "om" bent. Iedereen zou even de tijd moeten nemen voor bezinning en dan kom je tot de conclusie dat het toch een goed initiatief is.

Henk

 ::) ... vind het nog steeds niks.


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #57 Gepost op: 29 maart 2006, 12:38:40
ik blijf op nee staan. ik heb nu echt nog nooit gehad dat ik iemands berichtje zou willen aanpassen
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #58 Gepost op: 29 maart 2006, 12:39:57
Je hoeft de functie niet te gebruiken...  ;)
Arts  www.alphalog.nl


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #59 Gepost op: 29 maart 2006, 12:40:59
was het ook niet van plan. maar ga het wel irritant vinden als andere in mijn berichtje gaan rommelen
flappus  niet elke verandering is een verbetering