Plaats hier foto's nieuw model Mercedes Sprinter en Volkswagen Crafter

Auteur Topic: Plaats hier foto's nieuw model Mercedes Sprinter en Volkswagen Crafter  (gelezen 41058 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #50 Gepost op: 25 mei 2006, 12:51:54
Tja je moet het mooi vinden........  ::)
Nurse powerrrrr


mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #51 Gepost op: 25 mei 2006, 15:25:20
De sprinter is werkelijk een prachtige wagen geworden (nooit gedacht dat ik dit ging zeggen).

Mvg,


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #52 Gepost op: 25 mei 2006, 19:58:06
die is gewoon heel lelijk. ook met zon klein raar stom sirenetje op het dak.

Iedereen heeft een andere mening. Ik vind hem geweldig mooi, wat een prachtig interieur ook!
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #53 Gepost op: 25 mei 2006, 20:00:11
Ondanks ik wel van aparte wagen hou vind ik de zwaailampen aan de voorkant te lomp ogen. Als ze het netter zouden afwerken ga ik het misschien ook wel een mooie wagen vinden.  ;)

Achterkant vind ik er wel aardig uitzien.


miv

  • Gast
Reactie #54 Gepost op: 25 mei 2006, 20:35:49
Iedereen heeft een andere mening. Ik vind hem geweldig mooi, wat een prachtig interieur ook!

ik zal me post ff aanpassen. Ik vind die gele sprinter geweldig zoals hierboven. Maar die witte die gebouwd is door binz is dus niet mooi. Deze heeft ook hele andere lampen  ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 26 mei 2006, 12:02:28
Het spijt me, maar ik kan die 'vleugel' achterop niet waarderen. Het interieur op deze foto's zal je denk ik niet gaan tegenkomen in een eventuele Nederlandse uitvoering.

Boven alles vind ik de rijeigenschappen en de ruimte het belangrijkste. Iemand al gereden met dit ding?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #56 Gepost op: 26 mei 2006, 12:05:22
Het spijt me, maar ik kan die 'vleugel' achterop niet waarderen. Het interieur op deze foto's zal je denk ik niet gaan tegenkomen in een eventuele Nederlandse uitvoering.

Boven alles vind ik de rijeigenschappen en de ruimte het belangrijkste. Iemand al gereden met dit ding?

die vleugel is voor de downforce  8)

Van binnen ziet ie er wel mooi uit! Vind alleen die opbouw niet mooi qua signalering enzo, lijkt me wel een prachtbak om mee te werken qua ruimte en dergelijke!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


miv

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 27 mei 2006, 03:07:46
ik vind juist die lampen wel mooi van de kelfis, die kleine zwaailampjes zijn ook niet zo goed, vooral overdag.


miv

  • Gast
Reactie #58 Gepost op: 29 mei 2006, 00:23:25
WOW WOW WOW WOW WOW WOW


super geweldige wagen.

Wel jammer dat nu net Arnhem allemaal nieuwe sprinters heeft gekocht, en nu zon model uit komt.


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #59 Gepost op: 29 mei 2006, 00:25:58
WOW WOW WOW WOW WOW WOW


super geweldige wagen.

Wel jammer dat nu net Arnhem allemaal nieuwe sprinters heeft gekocht, en nu zon model uit komt.

Ach wat maakt het uit, met de sprinter sowieso zijn ze al niet blij.....
Nurse powerrrrr