03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam

Auteur Topic: 03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam  (gelezen 87705 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #260 Gepost op: 4 juni 2011, 12:27:19
Ook dit jaar heeft Brandweer Hoofddorp flink uitgepakt, nu zelfs met hoogwerker over de weg:

Dreamnight 2011 route Hagedis vanuit Hoofddorp

user: 112meerlandennl


vlinder

  • HAP Politie Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #261 Gepost op: 4 juni 2011, 18:21:19
Wat een super filmpje..... Reed ook mee op deze route!!  :)


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #262 Gepost op: 4 juni 2011, 22:13:46
Dreamnight @ Artis 2011 (inside view) route Hagedis

Het filmpje van Brandweer Hoofddorp!!!
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #263 Gepost op: 4 juni 2011, 22:31:02
Als ik bovenstaand filmpje kijk krijg ik toch wel een grote glimlach op mijn gezicht. Echt prachtig om te zien, al die zwaaiende mensen langs de kant  :D (Wordt er bijna helemaal emotioneel van  e050)


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #264 Gepost op: 4 juni 2011, 22:37:13
Top te zien dit!!!!!!!!!!!!!
Ik heb er ook een keer 3 of 4 aan meegedaan, geeft een super gevoel als je die kleintjes ziet opbloeien!!!


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #265 Gepost op: 5 juni 2011, 01:27:55
Prachtige filmpjes !

Toch wordt ik best wel heel verdrietig als ik deze filmpjes zie en dan denk aan de filmpjes van voorgaande jaren  :'( Ik hoop dan ook met heel mijn hart dat volgend jaar weer gewoon de Dreamnight Artis 'ouderwets' kan plaatsvinden en dat alles weer uit de kast mag komen voor deze kinderen. En laat iedere azijnpissende zuurpruim die wat te klagen heeft over die ene dag in het jaar lekker zijn wel gezonde benen gebruiken om de stad uit te gaan als 'ie er niet tegen kan. Deze dag is gewoon voor deze hele speciale kinderen en daarmee uit !

Iedereen die zich heeft ingezet voor deze Dreamnight : Helemaal top dat jullie met deze beperkte middelen toch het volle hebben gegeven  :-*
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


sylvester1986

  • Gast
Reactie #266 Gepost op: 5 juni 2011, 07:09:14
Voor eenieder die hier aan meegewerkt heeft.....hulde O0




Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Nurse powerrrrr


Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Reactie #269 Gepost op: 5 juni 2011, 13:13:35
Het was weer een geweldige middag, mooi weer, blije gezichten, lachende hulpverleners noem maar op.

Dit is iets wat ze NOOIT moeten afschaffen, HULDE aan de ORGANISATOREN en natuurlijk alle hulpverleners die dit gewoon belangeloos doen om de zieke kindjes een onvergetelijke (mid)dag te bezorgen...  O0  ;)

Glenn
(Een van de chauffeurs)
BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!