03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam

Auteur Topic: 03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam  (gelezen 85693 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #280 Gepost op: 6 juni 2011, 18:00:22
Een viertal KMar voertuigen.
PRIO 1 KONINKLIJKE MARECHAUSSEE
User:112hoofddorp




Dion Manschot

  • Hulpverlening Noord-Holland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
  • Don't Stop Believing
    • 112NHN
Reactie #282 Gepost op: 10 juni 2011, 23:11:38
Ik heb eindelijk mijn videobewerkprogramma weer aan de praat gekregen en hoop de beelden er in het weekend op te kunnen gooien ;)


Dion Manschot

  • Hulpverlening Noord-Holland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
  • Don't Stop Believing
    • 112NHN
Reactie #283 Gepost op: 13 juni 2011, 18:49:07


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #284 Gepost op: 14 juni 2011, 00:31:08
Heel mooi gemaakt filmpje  O0

Wat me trouwens opviel dat de Dennis brandweerauto die rond 5.18 langskomt er ook amerikaanse lawaaimakers opheeft, worden die vaker gebruikt op Nederlandse hulpverleningsvoertuigen of is dit een uitzondering. Wel leuk overigens, je gaat in eerste instantie toch zitten kijken waneer die amerikaan langskomt  ;D
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #285 Gepost op: 14 juni 2011, 00:40:12
Wat me trouwens opviel dat de Dennis brandweerauto die rond 5.18 langskomt er ook amerikaanse lawaaimakers opheeft, worden die vaker gebruikt op Nederlandse hulpverleningsvoertuigen of is dit een uitzondering. Wel leuk overigens, je gaat in eerste instantie toch zitten kijken waneer die amerikaan langskomt  ;D

Dennis is Engels ;) Zit ook een Engelse variant van Whelen op, met inderdaad, naast de mogelijkheid voor 2 toon ook wat andere dingen  ;) Dat was bij meerdere Dennis'sen het geval  8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #286 Gepost op: 14 juni 2011, 01:08:32
Aha, thanx  ;)

Zie hier de non-kenner van buitenlandse toeters en bellen. Ik vond 'm klinken als de amerikaanse janker die wij nu (na toestemming  998765) gebruiken bij ritten, vandaar. Had geen idee dat de Tommies ook soortgelijke gebruiken.
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl