03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam

Auteur Topic: 03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam  (gelezen 85701 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #30 Gepost op: 6 juni 2009, 20:27:11
Ook heb ik zelf nog wat smaakmakers  :);







NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #31 Gepost op: 6 juni 2009, 20:38:28
Wie heb ik gezien, zonder dat ik dat wist? ;D
Mij ;)
Je had me kunnen herkennen aan een groen-geel pakkie :D :D met een blauw Dreamnight@Artis shirt erover
 :P

Voor mij was dit de tweede keer en het was weer één groot feest! Zóveel blije gezichten bij elkaar... Ik vond het weer een geweldige ervaring, een dikke pluim voor de organisatie die elk jaar weer velen een superavond bezorgt! O0
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Kolkkie

  • Verzorgende-IG i.o., Sportmasseur, EHV-er, Fotograaf (niet-HV)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #32 Gepost op: 6 juni 2009, 20:43:37
Het blijft cool om te zien hoe alle HV-diensten hieraan meewerken. Hulde  O0
Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.


Bart S

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 6 juni 2009, 20:43:49
Mij ;)
Je had me kunnen herkennen aan een groen-geel pakkie :D :D met een blauw Dreamnight@Artis shirt erover
 :P

Voor mij was dit de tweede keer en het was weer één groot feest! Zóveel blije gezichten bij elkaar... Ik vond het weer een geweldige ervaring, een dikke pluim voor de organisatie die elk jaar weer velen een superavond bezorgt! O0

Groen-geel pakkie.... dat waren er gelukkig niet zoveel :) Maar het blauwe t-shirt kan ik me niet herinneren. Het was mijn derde, en zeker niet mijn laatste, keer. Ik reed op route Leeuw en heb met de hele club ook nog even een retourtje AMC gedaan. Daar was het druk!


guest4965

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 6 juni 2009, 21:10:24
Groen-geel pakkie.... dat waren er gelukkig niet zoveel :) Maar het blauwe t-shirt kan ik me niet herinneren. Het was mijn derde, en zeker niet mijn laatste, keer. Ik reed op route Leeuw en heb met de hele club ook nog even een retourtje AMC gedaan. Daar was het druk!

Zat je toevallig als chauffeur in de 178, met dat meisje als bijreider 8)


Bart S

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 6 juni 2009, 21:30:28
Zat je toevallig als chauffeur in de 178, met dat meisje als bijreider 8)

Nope... de 176.... andere ambu in onze stoet was de 175.... :) Had inderdaad wel een meisje naast me zitten.


Arnold van Leeuwen

  • Manschap, chauffeur, bevelvoerder, medewerker OTO
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 271
Reactie #36 Gepost op: 6 juni 2009, 21:30:58
Het was weer geweldig. Vorige jaar verbaast over de goede organisatie en toch was het dit jaar weer beter  O0 O0 O0 O0 voor de organisatie.
Volgend jaar zeker weer.

P.S. ik was chauffeurt TAS 47512 van Maarssen


guest4965

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 6 juni 2009, 21:57:43
Nope... de 176.... andere ambu in onze stoet was de 175.... :) Had inderdaad wel een meisje naast me zitten.

ow oke, dan heb ik je zien zitten ;). Altijd wel leuk, een gezicht bij iemand op het forum O0

Ik heb het nog even terug gekeken, maar ik bedoelde de 12-183, was even in de war :-[ ;)


Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #38 Gepost op: 7 juni 2009, 11:15:19
Het was dit jaar weer helemaal geweldig. Dit jaar deed ik voor de derde keer mee, en zal zeker niet de laatste keer zijn!

Ik deed dit jaar mee als motorrijder op route Aap1.


police-jimmy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
    • Politie Voertuigen Groep Nederland
Reactie #39 Gepost op: 7 juni 2009, 11:50:31
Ik heb ook nog een paar foto's, gemaakt bij het vertrek bij het Amstelland Ziekenhuis (Amstelveen):




van mij ook zie ik :-)

en 's avonds terug zag het er zo uit:



één van de vele route aankomsten (hagedis) :



Het was een top avond :-)