03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam

Auteur Topic: 03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam  (gelezen 85703 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest4965

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 7 juni 2009, 14:21:06
van mij ook zie ik :-)

en 's avonds terug zag het er zo uit:



één van de vele route aankomsten (hagedis) :



Het was een top avond :-)
 


En mag ik vragen wat je functie was/waar je reed in de stoet? Altijd leuk om gezichten er bij te krijgen O0 ;D ;)


Gast

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 7 juni 2009, 14:34:52
Dit is Police-Jimmy!!



California Highway Patrol GMC Jimmy  O0

Ik moest helaas verstek laten gaan dit jaar  :'(


guest4965

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 7 juni 2009, 14:46:53
Dit is Police-Jimmy!!



California Highway Patrol GMC Jimmy  O0

Ik moest helaas verstek laten gaan dit jaar  :'(


Ow, op die manier ;)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #43 Gepost op: 7 juni 2009, 15:55:59
Heeft iemand een foto of een filmpje waarin de wervingsauto van politie Amsterdam in voorkomt?

(Transporter met teksten politiewerk.nl en 'hij heeft je nodig omdat...')


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #44 Gepost op: 7 juni 2009, 18:17:05
Nog een plaatje van mij dan:


Dit is Route Kameel, met zo'n veertig voertuigen een indrukwekkende stoet van Haarlem via Hoofddorp naar Artis. Deze foto is genomen op de Driemerenweg, vanuit ambulance 12-131. ;)

Hartverwarmend vond ik het spandoek "heel veel plezier" onderweg en de begroeting van de Brandweer Hoofddorp bij het passeren van de kazerne O0
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


police-jimmy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
    • Politie Voertuigen Groep Nederland
Reactie #45 Gepost op: 8 juni 2009, 00:05:48
Heeft iemand een foto of een filmpje waarin de wervingsauto van politie Amsterdam in voorkomt?

(Transporter met teksten politiewerk.nl en 'hij heeft je nodig omdat...')

volgens mij komt die bij 0:50voorbij....



DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #46 Gepost op: 8 juni 2009, 01:50:39
Echt geweldig goed dat dit gedaan wordt  O0 O0 . En dat het ook mooie filmpjes oplevert is ook mooi meegenomen.

Echt goed dat dit georganiseerd wordt  O0
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #47 Gepost op: 8 juni 2009, 13:17:22
Doen er ook regiokorpsen anders dan AA mee aan dit initiatief? Lijkt me super om mee te kunnen helpen namelijk...


Bart S

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 8 juni 2009, 13:23:59
Doen er ook regiokorpsen anders dan AA mee aan dit initiatief? Lijkt me super om mee te kunnen helpen namelijk...

Ik heb sowieso al Kennemerland, Utrecht en Flevoland gezien...


Kolkkie

  • Verzorgende-IG i.o., Sportmasseur, EHV-er, Fotograaf (niet-HV)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #49 Gepost op: 8 juni 2009, 14:03:55
Kan iemand mij vertellen hoeveel kinderen er dit jaar uitgenodigd waren voor de Dreamnight of een indicatie geven van hoeveel er ongeveer waren?

Ik zie op de filmpjes en foto's namelijk een enorme hoeveelheid HV-voertuigen rijden. Ik neem aan dat het merendeel de kinderen vervoert van opstapplaats richting Artis en v.v.
Dit moet zo te zien toch een flinke onderneming zijn om alles zo goed te laten verlopen.

Bij Apenheul moeten de kinderen op eigen gelegenheid komen en het is denk ik veel kleinschaliger als Artis. Er waren ongeveer 250 kinderen die een uitnodiging hadden. Ik schat in dat er bij ons die avond tussen de 850-1000 mensen waren in totaal (ouders en broertjes en zusjes van de uitgenodigde kinderen).
Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.