03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam

Auteur Topic: 03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam  (gelezen 86202 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rowin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #50 Gepost op: 8 juni 2009, 14:16:56
Doen er ook regiokorpsen anders dan AA mee aan dit initiatief? Lijkt me super om mee te kunnen helpen namelijk...

De samenwerkende hulpdiensten worden gevormd door de politie, Koninklijke Marechaussee, ambulancedienst, brandweer, rode kruis uit de regio's Zaanstreek-Waterland, Amsterdam-Amstelland, Noord-Holland Noord, Kennemerland, Hollands-Midden, Gooi & Vechtstreek, Utrecht en Flevoland.

http://www.marechausseecontact.nl/?show=page&id=23&msg=1219

 O0


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #51 Gepost op: 8 juni 2009, 14:26:17
Kan iemand mij vertellen hoeveel kinderen er dit jaar uitgenodigd waren voor de Dreamnight of een indicatie geven van hoeveel er ongeveer waren?

Dit jaar was de tiende editie in Artis. Er waren ditmaal zo'n 1750 uitnodigingen verstuurd en de organisatie verwachtte zo'n 7000 gasten.
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Kolkkie

  • Verzorgende-IG i.o., Sportmasseur, EHV-er, Fotograaf (niet-HV)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #52 Gepost op: 8 juni 2009, 14:38:34
Dit jaar was de tiende editie in Artis. Er waren ditmaal zo'n 1750 uitnodigingen verstuurd en de organisatie verwachtte zo'n 7000 gasten.

Dat zijn toch een flink aantal gasten zeg. Om dat zo allemaal goed te organiseren getuigt toch van grote klasse  :)
Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #53 Gepost op: 10 juni 2009, 18:38:20
&feature=player_embedded
© Jeffery Koper, brandweerhoofddorp.web-log.nl


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #54 Gepost op: 10 juni 2009, 19:06:32
Ja, was een indrukwekkende stoet  8) Ook mooi om de Federal Signal versie van de nieuwe sirene te horen (op de landrover van brandweer beverwijk)!

Volgend jaar (zeker!) weer!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #55 Gepost op: 10 juni 2009, 20:21:09

volgens mij komt die bij 0:50voorbij....


Thanks, zie PM  ;)


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #56 Gepost op: 12 juni 2009, 19:08:35
Dit is Police-Jimmy!!



California Highway Patrol GMC Jimmy  O0

Ik moest helaas verstek laten gaan dit jaar  :'(


En Jimmy stond 's avonds samen met de highway patrol motoren te tanken bij de Firezone (N201) in Uithoorn ;)


police-jimmy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
    • Politie Voertuigen Groep Nederland
Reactie #57 Gepost op: 13 juni 2009, 14:31:23
En Jimmy stond 's avonds samen met de highway patrol motoren te tanken bij de Firezone (N201) in Uithoorn ;)



alles wordt ook gezien hé :-)


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #58 Gepost op: 21 mei 2010, 19:44:34
Namens de organisatie van Dreamnigt at Artis de volgende oproep:

Voor het vervoer van de gasten op 4 juni zijn zij nog op zoek naar 7 bussen. Wie helpt om nog meer kinderen die het echt verdienen een mooie avond te bezorgen?

Voor diegenen die niet bekend zijn met Dreamnight, kijk op www.dreamnightatartis.nl, daar staat meer informatie op dan ik hier kwijt kan  :D. In het kort: Samen met heel veel anderen zieke kinderen een mooie avond laten beleven.

Contact via PM of via bovenstaande site.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #59 Gepost op: 21 mei 2010, 21:13:23
Contact via PM of via bovenstaande site.

Misschien kun je er hier ook wat meer over vertellen? Zijn er bv criteria waar je aan moet voldoen, om je aan te melden als vrijwilliger?

Stel dat je bv een voertuig met OGS ter beschikking kunt stellen, welke weg dien je dan te bewandelen?