03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam

Auteur Topic: 03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam  (gelezen 87525 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #80 Gepost op: 3 juni 2010, 09:44:31
ZWAAILICHTEN EN SIRENES TIJDENS DREAMNIGHT (02-06-2010)

http://www.politie-amsterdam-amstelland.nl/get.cfm?id=8988

In Artis vindt vrijdag 4 juni weer het jaarlijkse evenement Dreamnight plaats. Deze speciale avond in dierenpark Artis wordt georganiseerd voor chronisch zieke en/of gehandicapte kinderen en hun familie. 1400 Very Important Children (VIC’s) worden hiervoor uitgenodigd door hun ziekenhuis of instelling.

Met zwaailicht en sirenes
Op bijzondere wijze worden de jonge bezoekers naar het evenement gebracht: in verschillende hulpverleningsvoertuigen zoals brandweerwagens, ambulances en politieauto’s onder begeleiding van zwaailichten en sirenes. Iedereen die aan de avond meewerkt doet dat op vrijwillige basis.
Verkeersmaatregelen
Tijdens het evenement worden speciale verkeersmaatregelen getroffen in de omgeving van Artis, om de logistiek soepel te laten verlopen. Vanaf 16.00 uur worden de Plantage Middenlaan, Plantage Kerklaan, Plantage Doklaan en Henri Polaklaan afgesloten voor al het verkeer. Het verkeer zal worden omgeleid. Voor de Plantage Middenlaan en Plantage Kerklaan geldt tevens een tijdelijk parkeerverbod. De tramlijnen 9 en 14 worden tussen het Alexanderplein en het Rembrandtplein omgeleid via het Frederiksplein. Rond 23.00 uur worden de verkeersmaatregelen weer opgeheven.

Artis sluit haar poorten voor dit besloten feest om 17.00 uur, nog aanwezige bezoekers zullen vriendelijk worden verzocht de dierentuin te verlaten. De avond duurt van 17.30 uur tot 21.30 uur. Meer informatie en achtergrond over Dreamnight at Artis is te vinden op www.dreamnightatartis.nl .
Samen sterk in de hulpverlening!


Arnold van Leeuwen

  • Manschap, chauffeur, bevelvoerder, medewerker OTO
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 271
Reactie #81 Gepost op: 3 juni 2010, 12:44:48
Route Beer, chauffeur op TS van Maarssen


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #82 Gepost op: 4 juni 2010, 09:38:46
16:00 PRIO 1 DREAMNIGHT AT ARTIS  - TS338 TS343 DA393 DA697 DB706
                     (Vandaag worden zieke kinderen van verschillende ziekenhuizen
                     in de regio een onvergetelijke dag bezorgt, met allemaal
                     hulpverleningsvoertuigen rijden zij in een grote stoet met
                     blauwe zwaailampen en sirenes achter elkaar  aan naar
                     Artis in Amderdam. De route zal rond de klok van 16.15 uur
                     langs  de brandweer kazerne van hoofddorp komen.


bron: Jeffrey Koper @  brandweerhoofddorp.web-log.nl
Samen sterk in de hulpverlening!


Gast

  • Gast
Reactie #83 Gepost op: 4 juni 2010, 09:41:34
In voorgaande jaren stonden alle voertuigen van de brandweer, op de colonne terugrit langs hoofddorp, buiten met de zwaailichten aan, wat een ENORM SPECTACULAIR gezicht is dat, en moet dat ook voor de kinderen zijn.

Veel plezier allemaal vanmiddag jongens! Ik leg de laatste hand aan de Caprice (ramen poetsen aan de binnenkant  O0 )


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #84 Gepost op: 4 juni 2010, 09:42:31


http://www.dedokteriseenolifant.nl/joomla/index.php

Emma TV Live

 Laatste aanpassing op donderdag 03 juni 2010  

Ook dit jaar verzorgt EMMA TV weer een live uitzending vanaf Dreamnight at Artis zodat alle thuis blijvers toch een beetje mee kunnen genieten.  Voor alle bezoekers en vrijwilligers is deze uitzending via onze website te volgen.

Om de uitzending te kunnen bekijken is het wel noodzakelijk om in te loggen op onze website. Weet je nog niet hoe dit werkt kijk dan onder het kopje nuttige informatie / inloggen.
Na het inloggen komt er onder het kopje foto's en filmpjes een extra knop emma tv. Middels deze link kan de uitzending gevolgd worden.

De live uitzending start 7 juni om 19.30 uur en duurt tot 21.00 uur. De live uitzending zal nog enige tijd herhaald zal worden


http://www.dedokteriseenolifant.nl/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=127&Itemid=2
Samen sterk in de hulpverlening!


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #85 Gepost op: 4 juni 2010, 09:55:45
Ik wou alle vrijwilligers vandaag veel plezier wensen.
Ik ga kijken of ik jullie nog kan filmen in de buurt van de Plantage Middenlaan.

Have Fun!  ^-^
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Bart S

  • Gast
Reactie #86 Gepost op: 4 juni 2010, 10:01:58
In voorgaande jaren stonden alle voertuigen van de brandweer, op de colonne terugrit langs hoofddorp, buiten met de zwaailichten aan, wat een ENORM SPECTACULAIR gezicht is dat, en moet dat ook voor de kinderen zijn.

Veel plezier allemaal vanmiddag jongens! Ik leg de laatste hand aan de Caprice (ramen poetsen aan de binnenkant  O0 )

Ze stonden er ook al op de heenweg, en als ik me niet vergis stond de HV zelfs midden op de kruising :) Wat er dit jaar buiten staat weet ik niet , want er rijden ook een aantal Hoofddorpse voertuigen mee.

Tot vanavond, we gaan er weer een mooi spektakel van maken voor de kinderen!


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #87 Gepost op: 4 juni 2010, 10:54:44
Succes en veel plezier!

(mooi initiatief!!!)
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #88 Gepost op: 4 juni 2010, 12:57:20
Ze stonden er ook al op de heenweg, en als ik me niet vergis stond de HV zelfs midden op de kruising :) Wat er dit jaar buiten staat weet ik niet , want er rijden ook een aantal Hoofddorpse voertuigen mee.


Het scheelde inderdaad niet veel of de HV stond er echt midden op. En dan alle toeters erbij aan ook. Ook voor een toeschouwende buitenstaander leverde dat flink wat kippenvel op.
Veel succes en plezier Bart en anderen!  :)


guest4965

  • Gast
Reactie #89 Gepost op: 4 juni 2010, 18:44:02
Toeterende stoet vertrekt richting Artis


Vandaag hebben veel hulpverleners hun vrije dag weer opgeofferd om chronische zieke kinderen te vervoeren naar Artis. Het vervoer geschiede op een erg speciale manier: met toeters en bellen in een hulpverleningsvoertuig.
Vanaf het Ziekenhuis Amstelland in Amstelveen vertrok een van de vele stoeten richting Artis, waar vanavond een besloten feest word georganiseerd voor de kinderen: Dreamnight @ Artis.

De stoet trok veel bekijks toen hij met luid toeterende sirenes aan de speciale tocht begon.

Kijk voor meer foto's op: http://www.ijsbrandterpstra.nl/2010/06/04/toeterende-stoet-vertrekt-richting-artis/