03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam

Auteur Topic: 03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam  (gelezen 87656 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #90 Gepost op: 4 juni 2010, 19:12:41
Ik ben vanaf 15:00 al op de kruising plantage middenlaan - plantage kerklaan te vinden. Wat een schitterend gezicht zeg. Mooi om die stralende gezichtjes te zien van de kids. Ik heb nog nooit zoveel 112wagens bij elkaar gezien. Het valt me wel op dat ze hier in het gebied rond artis zonder sirene rijden.

Ik heb al een hoop fotos en videos gemaakt maar ik moet nu voorzichtig doen met mijn accus  ;)

ik heb trouwens nog weinig forumleden herkend.
Grtz jordy
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349
Reactie #91 Gepost op: 4 juni 2010, 19:26:39
Nog ff een video gemaakt voor de kazerne in Hoofddorp



TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #92 Gepost op: 5 juni 2010, 00:49:21
Net terug en genoten. Al die blije gezichtjes, daar doe je het voor! Met mijn stoetje dwars door de stad gegaan, voor het Centraal Station langs. Vooral de terugrit en het uitstappen is geweldig. Al die kideren zijn ontzettend moe, maar zijn niet weg te krijgen bj al die mooie auto's. Heel wat handjes geschud en zelfs een zoen van een moeder gehad... ^-^

Nog even heel kort met Caprice gesproken, ziet er goed uit die wagen van je! Moest weer snel verder, nog wel gezocht later maar niet gevonden. Volgens mij stond TAS-226 op een gegeven moment voor mijn neus foto's te maken (nee ik had geen opblaaskrokodil, wel een kleintje op mijn scherm) en heb ik Aram rond zien scharrelen.

Nu snel slapen, morgen weer vroeg werken.


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #93 Gepost op: 5 juni 2010, 01:25:43
Geweldig evenement voor die kindertjes. (en natuurlijk voor ons ook wel, maar dat is niet het hoofddoel.)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #94 Gepost op: 5 juni 2010, 02:42:21
En ook ik ben weer terug ... Wel wat ''taaa-tuuuu'' piepjes hier en daar  >:D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #95 Gepost op: 5 juni 2010, 09:22:56
Nog ff een video gemaakt voor de kazerne in Hoofddorp

Een nietsvermoedende toerist zou denken dat er oorlog is uitgebroken, in het land.  ;D


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #96 Gepost op: 5 juni 2010, 09:42:16
Een nietsvermoedende toerist zou denken dat er oorlog is uitgebroken, in het land.  ;D

Whaha dat zeker.. ik stond vanaf 20:00 bij het weesperplein, daar kwam echt gigantisch veel langs elke keer weer een rondje rijden haha.. al die Amsterdammers zich maar afvragen of heel Amsterdam vergaat  ;D

Schitterend en erg indrukwekkend!
Die amerikaanse voertuigen zijn ook erg stoer zeg haha >:D

Ik heb 80 minuten aan video en 450 foto's .. dus nu uitzoeken, eerst nog naar opendag brw elburg  ^-^
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


bulldog1733

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #97 Gepost op: 5 juni 2010, 10:45:45
Goedendag
.Dit is geen oproep maar een bedankje voor alle vrijwilligers en mensen die aan de dreamnight 2010 hebben meegeholpen en uiteraard ook voor collega's die diensten hebben overgenomen zodat mensen dit konden doen.
Mijn kinderen zijn meegeweest en hebben weer grandioos genoten.Hiervoor een  O0 en een hele grote DANK van een vader die het bijna met tranen in ze ogen heb gezien op You Tube omdat zoveel mensen belangeloos hier aan hebben mee geholpen op wat voor manier dan ook.

DANK JULLIE WEL en veel succes met jullie werk.


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #98 Gepost op: 5 juni 2010, 12:32:00
Een nietsvermoedende toerist zou denken dat er oorlog is uitgebroken, in het land.  ;D

Een Amerikaanse toerist vatte het samen als: 'What the hell happened here', toen we vlak voor Artis even moesten wachten op een andere route ...  ;D
Geloof niet alles wat je denkt.


Sheriff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Reactie #99 Gepost op: 5 juni 2010, 12:56:00
Ook diverse vragen kunnen beantwoorden over Dreamnight, helaas ook veel "opgestoken vingers" onderweg.  :'( Misschien een idee voor de organisatie om van die reclameauto's met tekst en uitleg te laten meerijden. Hoewel er vreselijk veel ruchtbaarheid aan wordt gegeven, is er toch ook veel onbegrip.