Nieuwe HV-1 voor brandweer Smallingerland.

Auteur Topic: Nieuwe HV-1 voor brandweer Smallingerland.  (gelezen 15984 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #60 Gepost op: 8 mei 2006, 18:07:54
kan je toch ook zo wel zien ::)

Gr. Vincent


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #61 Gepost op: 13 juli 2012, 09:24:01
Ik fris het topic naar jaren weer eens op. Het is een fantastisch voertuig. Ze rijden met de hv als eerste weg voor een bekneling. Waarna de ts volgt. Bij een P2 andersom. De wagen is één van de drie noordelijke hv 1 dat betekend dat de wagen op aanvraag dus een zeer brede regio heeft. De kraan achterop heeft ondermeer een aantal dieren uit de sloot gehaald. Deze hv1 beschikt het meteriaal voor een vrachtwagen ongeval ( steiger, extra gereedschap, stoodkussen) weet trouwens niet of dit ook op een hv 2 zit. De wagen word daarom ook vaak ingezet voor een ongeval met een vrachtwagen. Simpelweg ter assistentie van de ts. Dan komen er trouwens maar 2 man. Verder rijd bij iedere melding van voertuig te water of aanridjinng beknellling (vrachtauto) de dichtsbijzinde hv 1 mee. Voor Friesland is dit vaak Leeuwarden maar Drachten dekt een deel van Groningen/zuidoost Friesland/drenthe.

Ik vind het een super wagen maar dat komt omdat hij mooi is  e050

HV1 02-7071 assistentie beknelling Drachten
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge