alarmering BHV

Auteur Topic: alarmering BHV  (gelezen 13923 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

robert123

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 30 november 2003, 22:09:42
Bij ons zijn er callmaxers ingebruik.
Je kan er naar bellen, je kan er via internet een boodschap naar sturen en je kan via een telefoonnummer en dienstbereiken die voor jou de boodschap naar de maxer stuurt.
Het moet dan wel gek gaan als je iemand niet kan bereiken.


Thijs

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 3 december 2003, 15:50:59
Mogelijk dat iedereen een computer heeft op het werk Dat is een groeps email ook een goedkope oplossing. Informeer bij automatisering naar de mogelijkheden.


firemanr

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 3 december 2003, 16:50:02
Mogelijk dat iedereen een computer heeft op het werk Dat is een groeps email ook een goedkope oplossing. Informeer bij automatisering naar de mogelijkheden.

Heb je misschien als probleem dat niet iedereen elke dag zn mail bekijkt..... :-\


Thijs

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 3 december 2003, 17:41:15
Het is mogelijk de een binnenkomende e-mail direct te laten zien op je beeld scherm.
De school waar ik werk gaat dit idee onderzoeken.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #24 Gepost op: 3 december 2003, 17:43:20
ja..en dan staat je computer uit....of heb je een stromstoring als "activiteit" voor je BHV'ers.....uitdaging dacht ik.... ;)....
ff alle gekheid op een stokje, maar je moet er denk ik wel voor zorgen dat je onder de meeste omstandigheden je BHV'ers kan waarschuwen....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Thijs

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 3 december 2003, 17:50:48
In de school is een noodaggregaat aanwezig!!! Deze wordt wekelijks getest.

(Morgen treffen we voorbereiding voor een grote ontruimingsoefening)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #26 Gepost op: 3 december 2003, 19:11:26
en dan breekt er brand uit,denk je nu echt dat een BHVer dan eerst even kijkt of hij mail heeft??Dat denk ik dus van niet


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #27 Gepost op: 3 december 2003, 19:21:38
In de school is een noodaggregaat aanwezig!!! Deze wordt wekelijks getest.

(Morgen treffen we voorbereiding voor een grote ontruimingsoefening)
maar is die snel genoeg om computers tegen uitvallen te beschermen???? of wordt er geinvesteerd in een UPS voor elke computer??? dan lijkt mij een pieper goedkoper...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #28 Gepost op: 3 december 2003, 22:13:08
Of gewoon een omroepinstallatie aanschaffen.

Christian


vuurvlieg

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 268
  • Martin
Reactie #29 Gepost op: 4 december 2003, 09:09:18
Thijs,
Er zijn genoeg ideeen te verzinnen waarom alarmeren per e-mail niet zou kunnen. En er zijn er al een paar genoemd. En ik kan er als ict'er nog wel een paar verzinnen.
Ik ben benieuwd waarom jullie wel voor dat systeem hebben gekozen. Misschien zou je dat kunnen uitleggen?
Martin  Centralist RAC Haaglanden (ex) Vrijwilliger Brandweer Schoolbezoeker Brand Veilig Leven