Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 785877 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Reactie #1090 Gepost op: 12 november 2010, 22:09:12
Eens....
Digitaal onderzoek


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #1091 Gepost op: 12 november 2010, 22:12:13
Ronduit schandalig. Ik kijk nog liever op Scheurijzer.nl. Oh nee, die was weggehaald door de overheid...
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #1092 Gepost op: 12 november 2010, 22:26:47
Dat je hiervan foto's wil/kunt maken... Heb je ook geen respect (meer) voor de mede mens...

De fotograaf moet zich diep schamen..... :-X
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #1093 Gepost op: 12 november 2010, 22:50:04
Ja dat de fotograaf dat op de foto wil zetten, is 1 maar dat AD het publiceert op hun site vind ik minimaal net zo erg. Bizar hoor, en toch behoorlijk schokkend..  :|
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


ritger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 214
Reactie #1094 Gepost op: 6 december 2010, 16:27:45
Bij het nieuws bericht op Nu.nl staat ook een foto die wel weer op/over het randje zit.  :-\  

http://media.nu.nl/m/m1fzsnfaifry_700.jpg


Dokterswacht

  • fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 691
Reactie #1095 Gepost op: 6 december 2010, 16:52:21
Bij het nieuws bericht op Nu.nl staat ook een foto die wel weer op/over het randje zit.  :-\  

Wat er nu wel of niet op die foto is te zien (ik heb het over foto 1) is moeilijk te zeggen. (Ik hoop niet dat het is wat mijn eerste gedachte was). Om verwarring en verkeerde interpretatie te voorkomen had ik deze foto niet gepubliceerd. Er zijn voldoende andere foto's die de situatie net zo goed of zelfs beter in beeld brengen zonder de suggestie van.... te wekken.


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #1096 Gepost op: 6 december 2010, 17:57:56
Er gebeurt weer eens een grootschalig incident en de mierenvoortplanterij is weer een hot item.......... 98uiye


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1097 Gepost op: 6 december 2010, 18:17:23
Bij het nieuws bericht op Nu.nl staat ook een foto die wel weer op/over het randje zit.  :-\  

http://media.nu.nl/m/m1fzsnfaifry_700.jpg
De foto op zich zegt mij zo niets, (weet ook nog niet waar hij genomen is). Ik zie een chaos. Een rij fietsen en lappen waar iets onder zou kunnen liggen. Zonder bijhorend commentaar vind ik 'm dus (nog) wel kunnen.

EDIT: weet inmiddels dat hij in Alphen a.d. Rijn genomen is. Zelf zou ik 'm niet plaatsen maar het geeft wel de enorme impact van de klap weer.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1098 Gepost op: 6 december 2010, 18:23:12
Er gebeurt weer eens een grootschalig incident en de mierenvoortplanterij is weer een hot item.......... 98uiye
Nee. Dit topic gaat over waar JIJ vindt waar voor JOU de grenzen liggen.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #1099 Gepost op: 6 december 2010, 18:23:56
Dit is waar de foto bijhoort, het zouden dus zomaar afgedekte lichaamsdelen kunnen zijn:


Bewoners flat Alphen nog niet naar huis  
Uitgegeven: 6 december 2010 17:38
Laatst gewijzigd: 6 december 2010 17:39

ALPHEN AAN DEN RIJN - De bewoners van de flat in Alphen aan den Rijn waar maandag een explosie plaatsvond en brand uitbrak, kunnen de komende nacht nog niet naar huis.
 Brand Alphen aan den RijnFotoserie video
Dat werd maandagmiddag bekendgemaakt tijdens een persconferentie. Mensen kunnen terecht in een hotel of bij familie of vrienden. De brandweer heeft het gas en de elektriciteit in de hele flat afgesloten.

De 46-jarige bewoner van het appartement op de bovenste verdieping waar de explosie zich voordeed, kwam om het leven. Twee andere mensen raakten lichtgewond. De hulpdiensten sluiten niet uit dat zich in de zwaar beschadigde omliggende appartementen nog slachtoffers bevinden.


In de appartementen onder die van het overleden slachtoffer bestaat instortingsgevaar. Er wordt gezocht met honden; brandweerlieden gaan de appartementen niet binnen.


Oorzaak

De oorzaak van de ontploffing is nog niet bekend. Een woordvoerder van de brandweer zei eerder op de dag dat het sterk leek op een gasexplosie.

Het asbest dat vrijkwam, is voor zover bekend alleen terechtgekomen op de parkeerplaats voor de flat aan de Argostraat.