Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 783249 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

ernst

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #1260 Gepost op: 12 augustus 2011, 18:25:38


pavdhu

  • Gast
Reactie #1261 Gepost op: 12 augustus 2011, 19:13:46
Deze foto gaat wel een beetje ver. Dit kan best schokkend zijn voor kleine kinderen.


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #1262 Gepost op: 12 augustus 2011, 19:15:56
Helemaal met OG Loc eens!


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1263 Gepost op: 12 augustus 2011, 19:49:07
Deze foto gaat wel een beetje ver. Dit kan best schokkend zijn voor kleine kinderen.
Al hoewel ik me afvraag hoeveel 'kleine kinderen' zich op NUfoto.nl bevinden, kan ik me meer voorstellen dat bijv. familieleden van deze persoon deze foto liever niet tegenkomen.  Althans, wellicht niet op deze manier waarbij je het slachtoffer zo duidelijk in beeld ziet  O0
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #1264 Gepost op: 12 augustus 2011, 19:52:53
Gezien de foto's van de maker van de foto op Nufoto.nl lijkt het mij geen 'incidentenfotograaf'. Met andere woorden, weer een mooi voorbeeld van een 'burgerjournalist' die toevallig langs komt en een foto maakt. En wie worden daar dan weer op aangekeken? ;)  ::)

Maar goed, de foto is walgelijk.  >:( >:(
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #1265 Gepost op: 12 augustus 2011, 20:31:41
Gezien de foto's van de maker van de foto op Nufoto.nl lijkt het mij geen 'incidentenfotograaf'. Met andere woorden, weer een mooi voorbeeld van een 'burgerjournalist' die toevallig langs komt en een foto maakt. En wie worden daar dan weer op aangekeken? ;)  ::)
Je hebt hem weer helemaal door. Denk nog maar even terug aan dat geval in het Westland waar op een dijk een vrouw werd doodgereden. Ook toen was het geen incidentenfotograaf.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1266 Gepost op: 12 augustus 2011, 21:00:02
Foto kan prima!


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #1267 Gepost op: 12 augustus 2011, 21:09:07
En dan komt dit er te staan op twitter:

''Fotografen van 112 incidenten maken steeds meer "heftige foto''s, is het moraal zoek?''

Is alles wel gelezen door de plaatser van deze tweet :)?

Gezien de foto's van de maker van de foto op Nufoto.nl lijkt het mij geen 'incidentenfotograaf'. Met andere woorden, weer een mooi voorbeeld van een 'burgerjournalist' die toevallig langs komt en een foto maakt. En wie worden daar dan weer op aangekeken? ;)  ::)

Maar goed, de foto is walgelijk.  >:( >:(


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1268 Gepost op: 12 augustus 2011, 21:18:46
Volgens mij zie ik dan een andere foto...? Ik zie een bakkie dat wordt gehesen, met wat personeel op een politiebootje.  En als je heel goed kijkt zie je een verstijfd lichaam. Mooie ''ver-af-foto''.


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #1269 Gepost op: 12 augustus 2011, 21:34:41
Volgens mij zie ik dan een andere foto...? Ik zie een bakkie dat wordt gehesen, met wat personeel op een politiebootje.  En als je heel goed kijkt zie je een verstijfd lichaam. Mooie ''ver-af-foto''.

volgens mis jij het hele punt waarom het gaat. Ik kan mij goed voorstellen dat familie van het slachtoffer hem niet eens meer zal zien (gesloten kist) en dat je dan wel zo ziet op internet..

Voor mij geen mooie "ver-af-foto"