Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 786089 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #1650 Gepost op: 10 februari 2013, 18:36:49
Terechte beslissing van Yfrog?
====================
Van onze Telesportredactie
FOTO Kartsen Kroon wilde de gruwelijke verwonding die hij in de derde etappe van de Ronde van Qatar opliep delen met de wereld, maar kreeg te maken met de censuur van yfrog.
Tja, dat krijg je er van als je jezelf afhankelijk maakt van andermans systeem. Het kost dan wel niks, maar je levert ook je vrijheid in ;-)

Kan als schokkend worden ervaren!
Hoezo schokkend? Dit is toch geen theekransje, maar een hulpverleningsforum?
Het is een keurige foto van een schone wond tijdens een operatie ;-)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1651 Gepost op: 11 februari 2013, 13:32:22
Hoezo schokkend? Dit is toch geen theekransje, maar een hulpverleningsforum?
Het is een keurige foto van een schone wond tijdens een operatie ;-)
Ikzelf vind dit ook niet schokkend, maar misschien sommige mensen wel en daarom:  Kan als schokkend worden ervaren!


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #1652 Gepost op: 15 februari 2013, 14:13:43
Uit de categorie : ''Filmen kan dit?"

REANIMATIE INZET BRANDWEER POLITIE AMBULANCE
Door : MrPaul112almere

Persoonlijk vind ik het echt asociaal om voor de deur waar iemand gereanimeerd wordt te gaan wachten op de ambulance en dit dan te gaan filmen. Als hij dan toch zo nodig wil filmen bij zoiets, ga dan 3 straten verderop staan... Maar dit...
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1653 Gepost op: 15 februari 2013, 14:29:04
Uit de categorie : ''Filmen kan dit?"

REANIMATIE INZET BRANDWEER POLITIE AMBULANCE
Door : MrPaul112almere

Persoonlijk vind ik het echt asociaal om voor de deur waar iemand gereanimeerd wordt te gaan wachten op de ambulance en dit dan te gaan filmen. Als hij dan toch zo nodig wil filmen bij zoiets, ga dan 3 straten verderop staan... Maar dit...

Ingang van een (senioren)flat, met zoveel woningen ? Persoonlijk zie ik het probleem niet, het zou een ander verhaal zijn als hij 5m van de voordeur stond bij een eengezinswoning bijvoorbeeld.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #1654 Gepost op: 15 februari 2013, 15:21:23
Ik heb nou in dit filmpje ook maar niets gezien waarover ik maar ook enige vorm van verontwaardiging voelde opkomen.

Buiten het feit dat er eigenlijk niets nieuwswaardigs op te zien is.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Reactie #1655 Gepost op: 15 februari 2013, 15:38:13
Uit de categorie : ''Filmen kan dit?"

REANIMATIE INZET BRANDWEER POLITIE AMBULANCE
Door : MrPaul112almere

Persoonlijk vind ik het echt asociaal om voor de deur waar iemand gereanimeerd wordt te gaan wachten op de ambulance en dit dan te gaan filmen. Als hij dan toch zo nodig wil filmen bij zoiets, ga dan 3 straten verderop staan... Maar dit...

Alleen de tekst op 1:10 is schokkend want wie vindt het nu jammer dat er afgeschaald wordt? Hoop dat het SO het er levend afgebracht heeft.
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1656 Gepost op: 15 februari 2013, 16:41:33
Alleen de tekst op 1:10 is schokkend want wie vindt het nu jammer dat er afgeschaald wordt? Hoop dat het SO het er levend afgebracht heeft.

Ik denk dat wanneer tijdens een reanimatie de hoogwerker afgemeld word of Prio 2 doorrijd je wel over helaas kan spreken. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar meestal is dat niet zo'n mooi nieuws.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #1657 Gepost op: 15 februari 2013, 19:49:38
Op zich vind ik dit filmpje nog wel kunnen, zeker als hij inderdaad zoals hij zelf schrijft gelijktijdig met de hulpdiensten aan kwam.
Hij wordt door reacties onder het filmpje wat aangevallen, dat hij niet naar binnen is gegaan om hulp te verlenen. Zijn reactie is dat je niet zomaar naar binnen kunt lopen. Dat kan dus gewoon wel, en doe het dan ook als je de mogelijkheid en vaardigheden hebt.
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1658 Gepost op: 15 februari 2013, 23:13:53
Als hij echt gelijktijdig aan kwam dan had hij misschien tien seconden binnen kunnen staan alvorens hij naar buiten gebonjourd zou worden. Er komt zoveel HV tegelijk aan dat er geen noodzaak is om te ondersteunen, zeker niet in een krappe flat.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Rufes

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 434
  • Freelance Persfotograaf
    • 112-Uitgeest
Reactie #1659 Gepost op: 16 februari 2013, 02:10:53
Zoals eerder gezegd: Niet veel op te zien. Inderdaad als het voor een woonhuis was, alles in beeld dan is het een ander verhaal.

Maar de tekst in het filmpje, tja kan je op verschillende manieren opvatten. Jammer dat ie afgemeld werd, heb ik hem niet op de film met zwaailicht en sirenes. Zo ie zo niet erg netjes dan. Houdt het voor je, volgende keer beter.

Waar ik me dan meer aan stoor zijn mensen die op Twitter of Facebook zetten: Heh jammer niks gebeurd vandaag, of: ik hoop dat er vandaag nog een ongeluk gebeurd of een brand.