Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 772314 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #20 Gepost op: 6 mei 2006, 21:20:48
meer dan een jaar terug was er bij mij ookiemand die zich van het leven beroofde door van de 6e etage te springen ik heb toen op mijn balkon foto's gemaakt , alleen heb ik die op mijn eigen PC gezet en nooit gepubliceerd

Ik vind dat niet kunnen uit respect voor de familie en kennissen !!!


Lifeliner

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 6 mei 2006, 21:25:15
Foto's van zelfmoord pogingen plaats ik ook niet.. Net als je zegt: puur uit respect voor die persoon, familie en vrienden

MVG Stephan


N9213Q

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 6 mei 2006, 21:27:49
meer dan een jaar terug was er bij mij ookiemand die zich van het leven beroofde door van de 6e etage te springen ik heb toen op mijn balkon foto's gemaakt , alleen heb ik die op mijn eigen PC gezet en nooit gepubliceerd

Ik vind dat niet kunnen uit respect voor de familie en kennissen !!!

...en bovendien worden ze door geen ene krant gepubliceerd.


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #23 Gepost op: 6 mei 2006, 21:33:38
Je kan me raar vinden. Maar ik denk er sowieso altijd over na om foto's te publiceren van een ongeval/brand waarbij iemand is overleden. Meestal doe ik dat dan ook niet, voel ik me beter bij. Vind het gewoon lullig voor de familie (we leven hier in een dorp).
343, never forget.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #24 Gepost op: 6 mei 2006, 21:35:46
Je kan me raar vinden. Maar ik denk er sowieso altijd over na om foto's te publiceren van een ongeval/brand waarbij iemand is overleden. Meestal doe ik dat dan ook niet, voel ik me beter bij. Vind het gewoon lullig voor de familie (we leven hier in een dorp).
Och,daar vindt ik je niet raar voor hoor  ;)


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #25 Gepost op: 6 mei 2006, 21:37:14
Och,daar vindt ik je niet raar voor hoor  ;)
Heb ze (foto's van een dodelijke brand) trouwens wel aan de brandweer geleverd voor het kwartaalblad (maar dat vind wat anders).  ;)
343, never forget.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #26 Gepost op: 6 mei 2006, 21:40:29
Heb ze (foto's van een dodelijke brand) trouwens wel aan de brandweer geleverd voor het kwartaalblad (maar dat vind wat anders).  ;)
Kijk,en dit kan ik helemaal begrijpen.De brandweer is met dit soort foto,s erg blij.Ze kunnen dan de foto,s gebruiken om de inzet te evalueren,maar ook het stukje nazorg aan de brandweermensen die er bij betrokken waren.Toch erg belangrijk


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #27 Gepost op: 6 mei 2006, 21:44:18
andere foto's van mij zijn wel eens in een personeelsblad van de brandweer purmerend verschenen , het waren foto's van een man die zijn eigen woning op de eerste etgae van een 2 hoog flat in brand had gestoken , en de foto's die ik maak zijn puur als amateur ik stuur ze door naar de webmasters van diverse site's en die bepalen wat er mee gebeurd


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #28 Gepost op: 6 mei 2006, 22:04:10
meer dan een jaar terug was er bij mij ookiemand die zich van het leven beroofde door van de 6e etage te springen ik heb toen op mijn balkon foto's gemaakt , alleen heb ik die op mijn eigen PC gezet en nooit gepubliceerd

Ik vind dat niet kunnen uit respect voor de familie en kennissen !!!

Dat je foto's van zulke gebeurtenissen zelfs ook maar voor je zelf wilt maken vind ik al ziek.  :-[ :-X
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #29 Gepost op: 6 mei 2006, 22:12:07
Dat je foto's van zulke gebeurtenissen zelfs ook maar voor je zelf wilt maken vind ik al ziek.  :-[ :-X

Ik ga er geen eens op af, zelfs bij ernstige/dodelijke ongevallen gaat ik niet.  ;)