mag ik vragen waar deze opmerking op slaat?
Ik neem aan dat die opmerking ook op mij slaat aangezien ik toen ook in die discussie was betrokken,dus zal ik ook wel "onacceptabel gedrag"hebben vertoont.Dus als jeje mening verkondigt vertoon je in jouw ogen onacceptabel gedrag,vreemde gedachtegangen houdt jij erop na.
In die discussie waar jij op doelt werdt op een normale,maar wel pittige manier van gedachte gewisseld.Maar er werdt voor de zoveelste keer een discussie doodgelegt door ingrijpen van een moderator.Wat op dat moment totaal niet nodig was.
Dat "voor de zoveelste keer" zal ook wel meevallen, zoveel wordt er niet afgesloten door de mods, dat zal meer jouw perceptie zijn....
Wat het probleem was in deze en de vorige discussie is dat het niet meer over "algemene zaken" gaat maar dat er "op de man gespeeld wordt" .
Het ingrijpen van een Mod kun je altijd ter discussie stellen, als jij vindt dat er onnodig gereageerd wordt, of afgesloten waar niet nodig is, maar doe dat dan dmv een PM in zijn/haar richting, of zoek contact met Pieter, die koppelt het dan weer met de Mods terug....
Dan nu graag weer over het Onderwerp, dat is volgens mij als ik het me goed herrinner iets met een foto met een slachtoffer erop, en of die wel of niet op internetsites geplaatst mag worden...