Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 776831 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

owb

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #180 Gepost op: 7 april 2007, 21:57:01


GADVERDAMME! Kotsmisselijk word ik van dat soort mensen die allemaal bloed op de foto nemen om het vervolgens op internet te publiceren. ! Ook als is het een dier, het blijft walgelijk!
Wat wil men hier nou mee bereiken??? Shockeren of informeren

En Vincent wat jij tegen de muur hangt moet je zelf weten. Voor mijn part hang je hele kamer vol met dode koeien. Maar op een 112 site wat ook veel jong publiek en kinderen  trekt mag je toch wat anders verwachten.

En het argument ''moet je naar het slachthuis gaan''  De volgende keer plaatsen we een foto van een menselijk stoffelijk overschot en dan geven we als tegenargument ''moet je maar naar het mortuarium gaan''


Hij heeft het niet over die koe, hoop ik...


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #181 Gepost op: 7 april 2007, 22:02:30
Sjonge jonge wat een reacties.

Die koe is opzich wel erg om te zien maar niet echt iets van 'ik plaats het niet op internet'. Vind ik persoonlijk.

Een menselijk slachtoffer die er zo bij ligt vind ik toch effies wat anders ;)


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #182 Gepost op: 7 april 2007, 22:04:01
klopt precies ik heb ook gewoon een foto (die ik van een brandweerman gehad heb) met erop 1 auto die schade heeft en slecht zichtbaar een beejte in de verte een man (onhenkerbaar) op een brankar en agent houd infuus vast

en om nou zo te reageren?? ongesteld ofzo :P   (staat zelfs nog een citaat bij dat het niet over die koe gaat)


1591

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
    • Kazerne Maastricht
Reactie #183 Gepost op: 7 april 2007, 22:15:33
Ik bekijk dit misschien vanuit een andere hoek, echter ik had deze foto toch niet op internet gezet.
Als de foto van verderaf genomen was, was het bloed misschien niet zo duidelijk zichtbaar en was het anders geweest mijn inziens.


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #184 Gepost op: 7 april 2007, 22:18:27
Ik bekijk dit misschien vanuit een andere hoek, echter ik had deze foto toch niet op internet gezet.
Als de foto van verderaf genomen was, was het bloed misschien niet zo duidelijk zichtbaar en was het anders geweest mijn inziens.


ik vond je 1e reactie niet echt aardig over komen (net alsof ik 1 of andere freak ben)


owb

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #185 Gepost op: 7 april 2007, 22:20:36
Ik bekijk dit misschien vanuit een andere hoek, echter ik had deze foto toch niet op internet gezet.
Als de foto van verderaf genomen was, was het bloed misschien niet zo duidelijk zichtbaar en was het anders geweest mijn inziens.


Mijn idee.

Laten we verder geen ruzie maken, vecht het anders even uit via de PM...


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #186 Gepost op: 7 april 2007, 22:29:13
Als je op een brandweer of ambu site kijkt kan je ook wel een klein beetje verwachten dat je soms een beejte lugubere foto,s tegenkomt. ;)


1591

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
    • Kazerne Maastricht
Reactie #187 Gepost op: 7 april 2007, 22:29:55
ik vond je 1e reactie niet echt aardig over komen (net alsof ik 1 of andere freak ben)

Sorrie hoor maar ik weet even niet waar je het over hebt ???


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #188 Gepost op: 7 april 2007, 22:41:33
Als je op een brandweer of ambu site kijkt kan je ook wel een klein beetje verwachten dat je soms een beejte lugubere foto,s tegenkomt. ;)

Met de nadruk op een beetje.  Maar oke, smaken verschillen
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #189 Gepost op: 7 april 2007, 23:29:37
SCHOKKENDE BEELDEN!

Link verwijderd


Ik snap dat men foto's wilt maken, maar dit vind ik echt te ver gaan!



Bericht aangepast

Palmpie
mod