Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 776744 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #270 Gepost op: 6 juni 2007, 17:00:27
We kunnen nu ook met zijn alle elke foto hier neer gaan zetten waarbij je ook maar denkt enige herkenning te zien.... Ik vind het nu wel erg doordraven in dit topic  ::)

Beetje de omgekeerde wereld dan... Je (112Max) vind de foto niet kunnen maar helpt wel even mee aan de verspreiding ervan...  ::) (tav Jerommeke).


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #271 Gepost op: 6 juni 2007, 18:15:30
Wooooow!! Een hele neus te zien!! overdrijven is ook een vak.. en trouwens: JA, zo zou ik mezelf best willen terugzien na een ongeval, ik zou zelf wel benieuwd zijn hoe ik er nou bij heb gelegen aangezien je vaak achteraf weinig meer weet van de hele gebeurtenis :)


brielle

  • Gast
Reactie #272 Gepost op: 6 juni 2007, 18:54:42
Wooooow!! Een hele neus te zien!! overdrijven is ook een vak.. en trouwens: JA, zo zou ik mezelf best willen terugzien na een ongeval, ik zou zelf wel benieuwd zijn hoe ik er nou bij heb gelegen aangezien je vaak achteraf weinig meer weet van de hele gebeurtenis :)

daar ben ik het wel een beetje mee eens, je kan niet duidelijk een persoon zien dus van mijapart zou het kunnen. ieder zijn mening ;)


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #273 Gepost op: 6 juni 2007, 19:18:36
en trouwens: JA, zo zou ik mezelf best willen terugzien na een ongeval, ik zou zelf wel benieuwd zijn hoe ik er nou bij heb gelegen aangezien je vaak achteraf weinig meer weet van de hele gebeurtenis :)
Totdat je na 3 dagen in het ziekenhuis te hebben "geslapen" jezelf herkenbaar in een landelijk dagblad terugziet terwijl de brandweer het dak van je auto knipt.  :|


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #274 Gepost op: 6 juni 2007, 21:59:14
Wooooow!! Een hele neus te zien!! overdrijven is ook een vak.. en trouwens: JA, zo zou ik mezelf best willen terugzien na een ongeval, ik zou zelf wel benieuwd zijn hoe ik er nou bij heb gelegen aangezien je vaak achteraf weinig meer weet van de hele gebeurtenis :)

Dat was ik dus ook na mijn ongeval, (gaat niet weer het hele verhaal neerzetten) graag had ik ook foto's ervan gehad omdat ik ook niet veel meer weet van de gebeurtenis. ;)


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #275 Gepost op: 7 juni 2007, 04:48:42
Totdat je na 3 dagen in het ziekenhuis te hebben "geslapen" jezelf herkenbaar in een landelijk dagblad terugziet terwijl de brandweer het dak van je auto knipt.  :|

Daar ging het niet over Dirk... het ging hierom:

waarop
Ook erg leuk als je jezelf zo terug ziet.
http://www.nu.nl/mmbase/images/1100219

En zo zou ik best een aantal foto's van een eventueel ongeval waar ik bij betrokken ben willen hebben.

Ik vind het ook misselijk als er herkenbare foto's overal gepubliceerd worden, maar dit vind ik wel wat ver gezocht.


paul_hartog

  • Gast
Reactie #276 Gepost op: 7 juni 2007, 06:37:32
ja joh dat heb je met die fotograafjes van tegenwoordig ;)
dr komen hordes mensen af want er is niets mooiers dan kijken naar de ellende van een ander toch??
ja en dan zal je er zelf ook wel eens tussen staan ::) ;)


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #277 Gepost op: 7 juni 2007, 09:00:12
Daar ging het niet over Dirk...

Je hebt gelijk, heb 't topic nog even terug gelezen. Je zelf op deze wijze terug zien is redelijk acceptabel en misschien wel leuk voor later...  ;)


Kees ZHZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #278 Gepost op: 7 juni 2007, 12:20:20
Je hebt gelijk, heb 't topic nog even terug gelezen. Je zelf op deze wijze terug zien is redelijk acceptabel en misschien wel leuk voor later...  ;)

ik denk dat het ook goed is voor het verwerkingsproces.
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.


0640

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #279 Gepost op: 18 juni 2007, 21:35:48
ik heb een vraag over die site.
als ik erop klik dan zie ik een zwarte site met alles info aan de linker en rechter kant.
en er staat Man uit het raam gevallen.

waar moet ik nu op klikken of wat moet ik doen om die foto's te zien>