Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 776910 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #400 Gepost op: 24 april 2008, 21:19:01
Wat was dan de doorslaggevende reden om bewuste foto juist wel te plaatsen....?  ???


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #401 Gepost op: 24 april 2008, 21:20:41

Maakt voor mijn reactie ook niet uit, ik schrijf duidelijk dat ik, en vele met mij, op 112NoordNederland geen foto's plaatsen die NIET kunnen. Zelfde geldt trouwens ook voor vele andere Karnak sites, zoals 112Beilen, 112Grunn, enz ...

Dat bewijst nog maar eens dat Karnak Media een ongelooflijk onstabiele en controversiele organisatie is. Op de ene website worden dergelijke beelden wel geaccepteer én geplaatst, terwijl ze bij de andere resoluut geweigerd worden.

En verder, jij vindt dat je je als relatief buitenstaander, je moet opofferen voor dit probleem. Volgens mij moeten we hier Dersken hebben... Aan jou hebben we grofweg en grofgezegd niets.


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #402 Gepost op: 24 april 2008, 21:23:26
Je krijgt commentaar aan jouw adres over een bepaald artikel. Je hebt waarschijnlijk dan ook gelezen wat de kritiek was. Als jij de beheerder bent van een 112nieuwssite, dan weet je wat er geplaatst wordt, en als het goed is ook wat wel en wat niet kan. Bekijk het de foto's eens, zou ik zeggen, voordat je verder de discussie aangaat


Tammo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 240
Reactie #403 Gepost op: 24 april 2008, 21:24:35
@NikonDirk : Ik weet het echt niet wat de reden was, ik heb geen inhoudelijke bemoeienis met deze site.
Ik verwacht wel dat ze van de reactie's "geschrokken" zijn, en dat dit soort foto's in de toekomst achterwege blijven.

Misschien hebben jullie inderdaad "grofweg" niets aan mij, maar ik ben "bang" dat ik de enige ben die in discussie wil. Hoop collega's zijn het ondertussen al zo zat om negatief benaderd te worden, dat zij de handdoek allang in de ring hebben gegooid....

Edit : ik zal de foto's zo bekijken, maar niet van harte ....

Edit2 :

Ik heb ze bekeken en ik wordt er niet vrolijk van !  :-[
Dit soort foto's hoef ik gewoon NIET te hebben. Foto 4 is voor mij nog net de grens om wel te plaatsen. Wat ik wel vreemd vind, is dat deze foto genomen heeft kunnen worden. Lijkt erop dat de politie geen 1e en 2e ring heeft afgezet. Waarmee ik dus NIET wil goed praten dat deze foto dus gemaakt is !


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #404 Gepost op: 24 april 2008, 21:32:04
@NikonDirk : Ik weet het echt niet wat de reden was, ik heb geen inhoudelijke bemoeienis met deze site.
...............................
Edit : ik zal de foto's zo bekijken, maar niet van harte ....

Ik vindt dat je zeer opmerkelijke reacties plaatst. Even in het kort:
je bent webmaster van een site en werpt je op als een soort woordvoerder.  Je weet echter totáál niet waar de reacties over gaan en wil daarover toch in discussie......  :|

Of begrijp ik het verkeerd....  ???


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #405 Gepost op: 24 april 2008, 21:35:08
@NikonDirk : Ik weet het echt niet wat de reden was, ik heb geen inhoudelijke bemoeienis met deze site.
Ik verwacht wel dat ze van de reactie's "geschrokken" zijn, en dat dit soort foto's in de toekomst achterwege blijven.

Misschien hebben jullie inderdaad "grofweg" niets aan mij, maar ik ben "bang" dat ik de enige ben die in discussie wil. Hoop collega's zijn het ondertussen al zo zat om negatief benaderd te worden, dat zij de handdoek allang in de ring hebben gegooid....

Edit : ik zal de foto's zo bekijken, maar niet van harte ....

Edit2 :

Ik heb ze bekeken en ik wordt er niet vrolijk van !  :-[
Dit soort foto's hoef ik gewoon NIET te hebben. Foto 4 is voor mij nog net de grens om wel te plaatsen. Wat ik wel vreemd vind, is dat deze foto genomen heeft kunnen worden. Lijkt erop dat de politie geen 1e en 2e ring heeft afgezet. Waarmee ik dus NIET wil goed praten dat deze foto dus gemaakt is !


En nu????

Gooi je je hand nog steeds in het vuur voor de ''professionele'' mederwerkers van karnak?


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #406 Gepost op: 24 april 2008, 21:39:23
Sam!, NikonDirk en anderen,
ik vind dat jullie Tammo te kort doen. Hij wil laten zien dat er binnen Karnak verschillend
gedacht wordt over dit soort zaken. Ik denk dat je dat moet waarderen. Bovendien toont
het aan dat Karnak niet 1 organisatie is maar bestaat uit een aantal min of meer
onafhankelijke websites. Ik denk dat je daarom ook deze websites per stuk moet
beoordelen en niet alle Karnakkers over een kam moet scheren.
Wees blij dat er binnen Karnak mensen zijn die er anders over denken...


Tammo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 240
Reactie #407 Gepost op: 24 april 2008, 21:41:41
Volgens mij zie je dit inderdaad verkeerd.....

Ik weet precies waar de reacties over gaan, had alleen de foto's niet gezien, nu wel. Komt overeen met het beeld wat ik om mijn netvlies had na de reacties hier gelezen te hebben.
Dus ik weet niet waarop je je eigen baseert, als je zegt dat ik totaal niet weet waar het over gaat.

Weet het maar al te goed.......

Oke, we hebben hier te maken met een fotograaf die duidelijk een verkeerde keuze heeft gemaakt. Maar zegt dit dan wat over de 80 andere mensen bij Karnak ?

Sam!, NikonDirk en anderen,
ik vind dat jullie Tammo te kort doen. Hij wil laten zien dat er binnen Karnak verschillend
gedacht wordt over dit soort zaken. Ik denk dat je dat moet waarderen. Bovendien toont
het aan dat Karnak niet 1 organisatie is maar bestaat uit een aantal min of meer
onafhankelijke websites. Ik denk dat je daarom ook deze websites per stuk moet
beoordelen en niet alle Karnakkers over een kam moet scheren.
Wees blij dat er binnen Karnak mensen zijn die er anders over denken...

Zo werkt het inderdaad bij ons. Iedere website werkt zelfstandig en heeft zijn eigen mensen. Er is niet één iemand die de eindverantwoordelijkheid heeft, elke website maakt zijn eigen afwegingen. Betekent nog niet dat we
elkaar niet op foute keuze's mogen aanspreken.


weetje_hgl

  • geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 456
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Reactie #408 Gepost op: 24 april 2008, 21:44:22
Misschien kan jij dan aan de "beheerder" van die site waar de foto's staan, aangeven dat dit soort foto's voor jou (als medewerker van karnak),OOK te ver gaan....

(en dat je misschien je hulp kan aanbieden/vergelijkingsmateriaal kan bieden, om een en ander duidelijk te maken...)
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.


Tammo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 240
Reactie #409 Gepost op: 24 april 2008, 21:48:57
Heb ondertussen van ander collega's begrepen dat zij de foto's ook niet echt verstandig gekozen vinden.
Uiteraard zal ik binnen de organisatie aangeven dat ik vind dit soort foto's niet kunnen.