Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 776470 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Pim Velthuizen

  • Zelfstandig (pers)fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 106
  • Fotograaf Brw cluster EVA (Epe, Voorst, Apeldoorn)
    • PVFotografie
Reactie #510 Gepost op: 14 juni 2009, 00:39:20
Beste mede forumleden.

ik was net eens aan het internetten en kwam dit onderwerp tegen.

http://www.112-almere.nl/news.php?extend.1416

De foto's van dit onderwerp en door de zelfde fotograaf gemaakt werden ook op deze sit geplaatst. Alleen nu met meer beelden en wel een beetje te.....

http://www.incidentonline.nl/component/content/article/9-foto-van-de-dag/2610-wielrenner-zwaargewond-bij-aanrijding-met-tractor-.html

Gaat dit niet een beetje te ver mbt de privacy?? Het gaat mij niet om de fotograaf of om de website maar meer over hoe ver je gaat mbt het zo open en letterlijk bloot op de foto gezet worden??


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #511 Gepost op: 14 juni 2009, 02:39:52

Gaat dit niet een beetje te ver mbt de privacy?? Het gaat mij niet om de fotograaf of om de website maar meer over hoe ver je gaat mbt het zo open en letterlijk bloot op de foto gezet worden??

Wie of wat staat er openlijk op de foto en wat vind je niet kunnen?

*het is laat, het kan zijn dat ik iets mis?*
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #512 Gepost op: 14 juni 2009, 02:42:21
Wie of wat staat er openlijk op de foto en wat vind je niet kunnen?

*het is laat, het kan zijn dat ik iets mis?*

Ik zat net ook met mn snufferd op het scherm maar kon niets ontdekken. Vermoedelijk zijn de foto's al verwijderd, door de beheerder van de site?


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #513 Gepost op: 14 juni 2009, 02:48:44
Wie of wat staat er openlijk op de foto en wat vind je niet kunnen?

*het is laat, het kan zijn dat ik iets mis?*
Ik zat net ook met mn snufferd op het scherm maar kon niets ontdekken. Vermoedelijk zijn de foto's al verwijderd, door de beheerder van de site?

Enkele foto's zijn inderdaad verwijderd en dergelijke foto's (voor de personen welke deze hebben gezien) zullen in de toekomst niet meer gepubliceerd worden.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #514 Gepost op: 14 juni 2009, 23:41:21
Ik heb er inderdaad voor gekozen om die lugubere foto's niet te plaatsen (open beenwond, been scheef en opgezwollen, ontbloot bebloed bovenlichaam)...


Pim Velthuizen

  • Zelfstandig (pers)fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 106
  • Fotograaf Brw cluster EVA (Epe, Voorst, Apeldoorn)
    • PVFotografie
Reactie #515 Gepost op: 15 juni 2009, 13:30:54
Ik heb er inderdaad voor gekozen om die lugubere foto's niet te plaatsen (open beenwond, been scheef en opgezwollen, ontbloot bebloed bovenlichaam)...
Ja om die foto's ging het mij. Niet die nu nog op het net staan, want deze kunnen zeker door de beugel.


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #516 Gepost op: 15 juni 2009, 14:55:01
Ik heb er inderdaad voor gekozen om die lugubere foto's niet te plaatsen (open beenwond, been scheef en opgezwollen, ontbloot bebloed bovenlichaam)...

Nou zo luguber waren ze niet en ach; "Het kan in Almere"


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #517 Gepost op: 22 juni 2009, 21:56:42
http://www.112noordholland.nl/newsbringer_read.php?bericht=KWY7CjmkKnoFnfgW06yp4P222eKyJKXXnFsC7FQpj1ERSpCMQbTbP7pxg24Y0oMCK

Deze fotograaf is al eens genoemd, maar hij heeft er denk weinig van geleerd... vind dit ook niet echt kunnen om bij een reanimatie foto's te gaan staan maken!!!
Misschien heeft die man het niet eens overleefd?!


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #518 Gepost op: 22 juni 2009, 22:03:44
http://www.112noordholland.nl/newsbringer_read.php?bericht=KWY7CjmkKnoFnfgW06yp4P222eKyJKXXnFsC7FQpj1ERSpCMQbTbP7pxg24Y0oMCK

Deze fotograaf is al eens genoemd, maar hij heeft er denk weinig van geleerd... vind dit ook niet echt kunnen om bij een reanimatie foto's te gaan staan maken!!!
Misschien heeft die man het niet eens overleefd?!
Is wel een slechte reanimatie, wordt niet eens gemasseerd ;)

(lees: het is volgens mij geen reanimatie)


Maar netjes is anders, ik zou proberen om de brandweer afscherming te laten verzorgen, net als op de marnixstraat bijvoorbeeld.... daar heb ik ook nog even iets tegen een of andere 112jager geroepen :-X
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #519 Gepost op: 22 juni 2009, 22:15:18
pff begrijpen die gasten zelf niet dat ze dit soort dingen niet moeten gaan publiceren?! >:(
Weer of geen weer... altijd brandweer