Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 776759 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #560 Gepost op: 25 oktober 2009, 10:24:00
op 0:49 2 fotos van een reanimatie.. (danwel het so niet in beeld) maar ik vind het lomp om daar heen te gaan als je er niks te zoeken hebt en fotos te maken :|
In dit geval sluit ik mij daar volledig mee aan, dit gaat echt veel te ver vind ik. >:(


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #561 Gepost op: 25 oktober 2009, 10:41:54
op 0:49 2 fotos van een reanimatie.. (danwel het so niet in beeld) maar ik vind het lomp om daar heen te gaan als je er niks te zoeken hebt en fotos te maken :|
Ben ik niet helemaal met je eens. Als je er naartoe gaat om op gepaste wijze de daar aanwezige voertuigen vast te leggen is er niemand die zich daar aan stoort. Dat is ten dele ook gebeurd. Wat ik dan weer niet begrijp is dat hij de actie van de levensreddende hulpverleners op deze wijze in beeld brengt.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #562 Gepost op: 25 oktober 2009, 13:21:00
Citaat
MrPaul112almere (4 dagen geleden)   0    Antwoorden | Spam
mooi gedaan!!!

Citaat
Remcotjuhhh (4 dagen geleden)   0    Antwoorden | Spam
nice filmpje man!!

Citaat
Ricardovdegt (4 dagen geleden)   0    Antwoorden | Spam
Mooooooi filmpje! :-D

Citaat
martythemast123 (3 dagen geleden)   0    Antwoorden | Spam
Nice!!

Er zijn genoeg mensen die het wel een leuk filmpje vinden. :|
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #563 Gepost op: 25 oktober 2009, 13:30:39
Er zijn genoeg mensen die het wel een leuk filmpje vinden. :|



Ja, die gasten zitten in een groepje die onderling alleen maar commentaren neerzetten (ook al is het onscherp, bewogen of gewoon van hele grote afstand) als ''Mooi'', ''Nice'' ''Mooi gedaan'' ''Toppie''. Op sommige filmpjes zie je vijf a zes man bij een ambulancepost staan, waarna ook 5 of 6 filmpjes van dezelfde ambulance op youtube verschijnen  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #564 Gepost op: 25 oktober 2009, 14:22:03
Er zijn genoeg mensen die het wel een leuk filmpje vinden. :|
En de gemiddelde leeftijd van deze sensatiepubertjes schat ik niet hoger dan een jaartje of 15. Door dit soort mannetjes wordt de serieuze hobbyfotograaf -die zelf wél heel goed kan bepalen wat je wel en niet op het internet kan zetten- ook in een minder positief daglicht gezet. Bedankt "heren".  :|


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #565 Gepost op: 25 oktober 2009, 17:36:55
buiten de muziek en de kwaliteit van het filmpje om heb ik niet veel commentaar op de foto's er is geen slachtoffer te zien deze meneer of mevrouw komt niet tedicht bij het slachtoffer etc. waar ik me wel aan erger is het feit dat meneer of mevrouw naar zo'n melding toe gaat. ikzelf vind dat je bij een melding van een reanimatie niets te zoeken hebt. kun je gewoon niet maken, er is ook niets aan te zien en er is niets leuks aan (of je moet het leuk vinden om de dood van een ander stap voor stap in beeld te hebben  :-X ) maar hij had van te voren al moeten besluiten om er niet heen te gaan, want bij de melding die er bij hoort is het inderdaad een foute foto


om niet te speculeren over leeftijd etc. heb ik gewoon meneer of mevrouw gebruitk
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,541
Reactie #566 Gepost op: 30 oktober 2009, 00:18:15
Ja, die gasten zitten in een groepje die onderling alleen maar commentaren neerzetten (ook al is het onscherp, bewogen of gewoon van hele grote afstand) als ''Mooi'', ''Nice'' ''Mooi gedaan'' ''Toppie''. Op sommige filmpjes zie je vijf a zes man bij een ambulancepost staan, waarna ook 5 of 6 filmpjes van dezelfde ambulance op youtube verschijnen  :-X

Ik wou net zeggen, volgens mij typen ze het al voor dat ze het filmpje hebben gezien.


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #567 Gepost op: 30 oktober 2009, 00:25:26
Zonder muziek zou het nog wel door de beugel kunnen voor mij, maar het mooie nummer wat eronder staat maakt dit filmpje voor mij bah bah :|

Inderdaad, ik had m eerst gezien zonder geluid, ik vind het niet echt gepast om foto's te maken bij deze inzet maar... toen ik het MET muziek hoorde viel voor mij het doek. Deze persoon moet zich diep schamen..


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #568 Gepost op: 1 november 2009, 03:38:58
Ik vind de eerste foto bij het volgende artikel over een aanrijding met dodelijke afloop totaal ongepast en respectloos naar het slachtoffer. :|

http://112heemskerk.nl/index.php?subaction=showcomments&id=1256819608&archive=&start_from=&ucat=9,14&do=home


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #569 Gepost op: 1 november 2009, 03:50:24
Ik vind de eerste foto bij het volgende artikel over een aanrijding met dodelijke afloop totaal ongepast en respectloos naar het slachtoffer. :|



De eerste foto? Het so ligt wel 6 keer in beeld....welliswaar onder een laken..maar 6 keer? Waarom nou?
Die vernielde fiets had al genoeg gezegd, maar goed..