Interventievoertuigen Race Circuits

Auteur Topic: Interventievoertuigen Race Circuits  (gelezen 62729 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #30 Gepost op: 9 november 2009, 09:09:40
Hadden ze de lichtbalk niet aan? Ik dacht ooit eens gezien te hebben dat deze blauw is ....

Hij is oranje. Verder is deze wagen eigenlijk patriculier bezit (1 v/d bazen v/d KNAF) maar wordt door de KNAF "geleased" als veiligheidsauto.
Oh ja..en het is een oude demo-auto uit Engeland. (vandaar ook de Engelse striping)


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #31 Gepost op: 9 november 2009, 10:10:36
Hij is oranje. Verder is deze wagen eigenlijk patriculier bezit (1 v/d bazen v/d KNAF) maar wordt door de KNAF "geleased" als veiligheidsauto.
Oh ja..en het is een oude demo-auto uit Engeland. (vandaar ook de Engelse striping)

Stuur zit wel aan de "goede" kant........ :D
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #32 Gepost op: 9 november 2009, 10:13:17
Stuur zit wel aan de "goede" kant........ :D

Datum ''eerste'' toelating staat ook gelijk aan ''datum eerste toelating in Nederland''
Wat natuurlijk niet wegneemt dat het mogelijk een demo is geweest in Engeland, met een links stuur én zonder kenteken. Dat is laatst met een Subaru ook geweest  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #33 Gepost op: 9 november 2009, 10:46:21
Datum ''eerste'' toelating staat ook gelijk aan ''datum eerste toelating in Nederland''
Wat natuurlijk niet wegneemt dat het mogelijk een demo is geweest in Engeland, met een links stuur én zonder kenteken. Dat is laatst met een Subaru ook geweest  ;)

het is een DEMO geweest (vlgs de eigenaar  ;))


Alwin

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #34 Gepost op: 4 december 2009, 15:56:59
2 audi's aan het werk op Assen:







Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #35 Gepost op: 8 augustus 2010, 01:14:55


Dienst: BOVAG Nederland
Soort voertuig: Interventievoertuig Circuit Zandvoort
Merk & type: Nissan Navara
Byzonderheden: Voorzien van W&G signalering, wig-wag, diverse brandblussers en een zware sleepbeugel in de laadbak.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #36 Gepost op: 8 augustus 2010, 12:17:59


Dienst: BOVAG Nederland
Soort voertuig: Interventievoertuig Circuit Zandvoort
Merk & type: Nissan Navara
Byzonderheden: Voorzien van W&G signalering, wig-wag, diverse brandblussers en een zware sleepbeugel in de laadbak.


Voertuig is in dienst van het circuitpark, BOVAG is een sponsor ;) Wordt bemand door personeel van het circuit of van de OCA.

Tevens heeft de Medische Dienst sinds kort een nieuwe T5 ambu(Biza striping en voorzien van blauw-blauw), heeft iemand daar foto's van?


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #37 Gepost op: 8 augustus 2010, 21:06:36
Een van het TT Circuit.



Soort voertuig: Medical Car
Merk voertuig: Honda Accord
Roepnummer: -
Standplaats: Assen
Dienst:-
Regio:-
Bijzonderheden: Volledig onder de Whelen signalering, ook flitsers aan de achterkant bij het raam, en in de bumper/grill. Auto is verlaagd. Whelen reclame op de balk en voor/achterruit.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


ROBMARELKO

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #38 Gepost op: 1 september 2010, 08:14:08
@ jerommeke:  De voertuigen op zandvoort zijn niet voorzien door W&G maar door Marelko Benelux, zijn code 3 daksets! verklaart ook de sticker op het voertuig  ;)


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #39 Gepost op: 1 september 2010, 08:55:17
Voertuig is in dienst van het circuitpark, BOVAG is een sponsor ;) Wordt bemand door personeel van het circuit of van de OCA.

Tevens heeft de Medische Dienst sinds kort een nieuwe T5 ambu(Biza striping en voorzien van blauw-blauw), heeft iemand daar foto's van?

Als iemand dat ding dan vast legt, kijk dan ff of het voertuig nummer de 12-351 is.

RR (Dan heb ik mijn werk weer goed gedaan)
Elke hulpverlening start met communicatie.