pijn pols

Auteur Topic: pijn pols  (gelezen 3583 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

miv

  • Gast
Gepost op: 7 mei 2006, 22:02:55
ik hoop dat dit het juiste topic onderwerp is.

Ik heb al een tijdje last van mijn rechter pols. Ik kan mijn hand volledig zonder moeite maar wel met Pijn naar links, (beneden) en naar rechts (boven bewegen) Ik kan mij herrineren dat ik een keer tegen de badkamer muur ben '"geknald"" . Op het ene moment merk ik niets, en de andere x wel. Wat is verstandig om te doen? Ik kan op dit moment toch niet naar de huisarts of rust geven of wat ????????




SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #1 Gepost op: 7 mei 2006, 22:04:44
morgen naar de huisarts gaan?     ;)


miv

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 7 mei 2006, 22:08:12
Ja dat ga ik morgen ook maar doen. maar kan het wat ernstigs zijn? omdat ik over 2 weken voor ene half jaar naar buitenland ga, en ik nog wel zon persoon ben, die die 2 weken af wacht en daar gaat. dan beni k tenminste daar. maar das natuurlijk verkeerde instelling.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #3 Gepost op: 7 mei 2006, 22:10:31
Ja dat ga ik morgen ook maar doen. maar kan het wat ernstigs zijn? omdat ik over 2 weken voor ene half jaar naar buitenland ga, en ik nog wel zon persoon ben, die die 2 weken af wacht en daar gaat. dan beni k tenminste daar. maar das natuurlijk verkeerde instelling.

euh, doctor i have pain in my wrist.  ;)


miv

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 7 mei 2006, 22:11:52
ik las op internet ook dat ze soms een mri scan doen, moet je dan met je hele lichaam er in? scannen ze dan je hele lichaam?


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #5 Gepost op: 7 mei 2006, 22:14:02
ik las op internet ook dat ze soms een mri scan doen, moet je dan met je hele lichaam er in? scannen ze dan je hele lichaam?
Soms amputeren ze ook ......
Ik zou eerst de huisarts maar even vragen wat hij of zij er van denkt  ;)
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


miv

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 7 mei 2006, 22:15:51
Ik weet dat ze soms amputeren, laat me niet schrikken. maar omdat ik over 2 weken weg Moet. Kan ik niet ineens allemaal onderzoeken krijgen, snapje een beetje. ik weet wel dat het belangrijk is. mischien is het wel rsi. maar met zon scan? doen ze dan je hele lichaam of hoe werkt dat, voor ene pols?alleen armpje erdoor of.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #7 Gepost op: 7 mei 2006, 22:26:11
Ik weet dat ze soms amputeren, laat me niet schrikken. maar omdat ik over 2 weken weg Moet. Kan ik niet ineens allemaal onderzoeken krijgen, snapje een beetje. ik weet wel dat het belangrijk is. mischien is het wel rsi. maar met zon scan? doen ze dan je hele lichaam of hoe werkt dat, voor ene pols?alleen armpje erdoor of.

Als bij jou thuis het schilderwerk van de voordeur los laat....... ga je dan ook heel je huis verven....  ;) :)


miv

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 7 mei 2006, 22:28:56
Als bij jou thuis het schilderwerk van de voordeur los laat....... ga je dan ook heel je huis verven....  ;) :)

heel erg duidelijk, maar ik dacht dus altijd dat je gaat liggen, die scan gaat aan de je gaat er zo door heen, dat ze dus ook alles /de rest van het lichaam mee scannen.


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #9 Gepost op: 8 mei 2006, 11:05:30
Maak je niet zo druk! Een MRI kost tegen de duizend euro om te maken, een simpele rontgenfoto volstaat om te zien of t is gebroken... Wacht eerst eens af wat de huisarts zegt, en ga niet meteen van het ergste uit...
Arts  www.alphalog.nl