Aanbestedingsfeitjes

Auteur Topic: Aanbestedingsfeitjes  (gelezen 37363 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #20 Gepost op: 6 juni 2007, 23:08:54
ze kunnen toch kiezne? of hoe zat dat ook al weer


Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Reactie #21 Gepost op: 7 juni 2007, 00:33:38
Ik heb gisteren een VW Touran van de politie Haaglanden gezien bij bureau Scheveningen.... Helaas de camera niet bij  :( :( :( :(
Dus ook hier al tekenen van de aanbesteding.


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #22 Gepost op: 7 juni 2007, 09:47:29
In Zeeland lift de brandweer mee op de politie-aanbesteding. Met andere woorden: het komende jaar volgen een flink aantal VW-dienstvoertuigen voor diverse korpsen in Zeeland.

Gr
Erik


Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Reactie #23 Gepost op: 7 juni 2007, 14:56:34
In Zeeland lift de brandweer mee op de politie-aanbesteding. Met andere woorden: het komende jaar volgen een flink aantal VW-dienstvoertuigen voor diverse korpsen in Zeeland.

Gr
Erik

Ik heb ook gehoord dat de brandweer Den Haag meegaat doen met de politie aanbesteding vwb dienstauto's...... Dus ook daar VW nieuws te verwachten


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #24 Gepost op: 7 juni 2007, 16:00:47
@ ralfw,

Voor de bus is het alleen de T5 die gekozen kan worden.
Een gewoon voertuig mag nu een VW Polo, Golf, Touran of een Volvo V50 zijn.


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #25 Gepost op: 7 juni 2007, 16:03:48
GGD Eindhoven en GGD ZO-Brabant heeft een nieuwe aanbesteding uit laten gaan voor het vervangen van circa 23 nieuwe ambulances in 5-6 jaar tijd. We moeten nog wel even geduld hebben voodat we weten wie de ambu's gaat leveren: bekendmaking 07/08/2007. Pas vanaf 8 maanden na deze datum worden de ambulances geleidelijk vervangen (dus dan spreken we alweer over 2008).

gr. Michel


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #26 Gepost op: 7 juni 2007, 16:09:11
Ik heb ook gehoord dat de brandweer Den Haag meegaat doen met de politie aanbesteding vwb dienstauto's...... Dus ook daar VW nieuws te verwachten

Volgens mij begrijpen jullie (of ik) het niet helemaal. De aanbesteding voor (politie)voertuigen, waaronder diverse kavels vallen, is alleen vanuit de politie gehouden. Dat brandweerkorpsen zelf kiezen voor VW's, heeft mijn inziens geen directe relatie met de aanbesteding(svoorwaarde) van de politie. Ze doen dus niet mee met de aanbesteding, maar volgen de kwaliteitsslag van de politie  ;) Ik denk dat jullie dat bedoelen.

gr. Michel


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #27 Gepost op: 7 juni 2007, 16:13:34
Nope rotterdam rijnmond blijft verlopig met MB rijden we hadden namelijk voordat de T5's als voertuigen gekozen werdt al heel wat voertuigen in voorraad besteld.


In navolging van het VW Topic gaan we hier even verder  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #28 Gepost op: 7 juni 2007, 16:25:18
Volgens mij begrijpen jullie (of ik) het niet helemaal. De aanbesteding voor (politie)voertuigen, waaronder diverse kavels vallen, is alleen vanuit de politie gehouden. Dat brandweerkorpsen zelf kiezen voor VW's, heeft mijn inziens geen directe relatie met de aanbesteding(svoorwaarde) van de politie. Ze doen dus niet mee met de aanbesteding, maar volgen de kwaliteitsslag van de politie  ;) Ik denk dat jullie dat bedoelen.

gr. Michel

Meeliften is ook niet hetzelfde als meedoen. Maar ik kan me voorstellen dat er brandweerkorpsen zijn die zeggen: jullie hebben zo'n goede deal met de politie, kunnen jullie ons hetzelfde bieden?
Of: als jullie tien golfjes voor de politie maken, geef ons er dan gelijk ook vijf in het rood 8)

Iets in die geest :)

Voor de mensen die willen weten wat het nieuwe voertuigenpakket van de politie omvat:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,14432.msg446143.html#msg446143
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #29 Gepost op: 7 juni 2007, 19:58:30
Politie regio Utrecht gaat ook over op de VW Touran. De Volvo V50 bleek te onzuinig, de VW Golf te klein dus kwamen ze automatisch op de Touran uit. Dit mede door de ruimte en de hoge instap van de auto...  O0

In juli komen de eerste in de regio te rijden.