Regionale Verkeerspolitie voertuigen

Auteur Topic: Regionale Verkeerspolitie voertuigen  (gelezen 468000 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

jadjong

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 557
Reactie #1010 Gepost op: 14 januari 2015, 01:28:22
Citaat van: moppersmurf link=msg=1322649 date=1421186733
15 fucking PK's en 30Nm's? Jezus noemen ze dat ookal tunen? Ik gok dat daar grof geld voor betaald wordt en dat elke gerenomeerde duitse tuner dat voor minder geld véél beter kan.

15 pk van 215 pk = 6%

maak het niet té gek hè?!
Uiteraard kan er meer uit komen maar daar trapt de leasemaatschappij natuurlijk niet in  ;D


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1011 Gepost op: 14 januari 2015, 13:36:18
Wordt dus veel getuned. Bij onze 180 pk honden-Transporters blijkt dat deze na vaak en veel ontkennen toch te zijn teruggeschroefd  naar 155 pk...


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1012 Gepost op: 14 januari 2015, 13:37:55
Citaat van: CopVR3 link=msg=1322835 date=1421238978
Wordt dus veel getuned. Bij onze 180 pk honden-Transporters blijkt dat deze na vaak en veel ontkennen toch te zijn teruggeschroefd  naar 155 pk...

 :o :o :o :o kan ook alleen maar bij de politie.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1013 Gepost op: 14 januari 2015, 21:59:27
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1322839 date=1421239075
:o :o :o :o kan ook alleen maar bij de politie.

Iets met schade, schande en wijs worden...  ::) :-X
Begrenzen qua topsnelheid, niet qua trekkracht.
Een hondengeleidersauto hoeft geen 200 te lopen, een noodhulpvoertuig ook niet :|
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #1014 Gepost op: 15 januari 2015, 00:24:19
Citaat van: Jerommeke link=msg=1323134 date=1421269167
Iets met schade, schande en wijs worden...  ::) :-X
Begrenzen qua topsnelheid, niet qua trekkracht.
Een hondengeleidersauto hoeft geen 200 te lopen, een noodhulpvoertuig ook niet :|
Bij een voertuig van de verkeerspolitie is 200 km/u geen gekke snelheid... maar met deze auto's kan je in de tussentijd een kopje koffie zetten eer je dat aantikt...


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1015 Gepost op: 15 januari 2015, 16:51:28
Iets met schade, schande en wijs worden...  ::) :-X
Begrenzen qua topsnelheid, niet qua trekkracht.
Een hondengeleidersauto hoeft geen 200 te lopen, een noodhulpvoertuig ook niet :|
De hondenbussen gingen 150 tot 160km per uur max.
Normale 180pk bussen zonder dakset lopen 200.
Ze zijn inmiddels weer gechipped en doen nu 180+. Ook is de trekkracht beduidend beter dan voorheen.
Maar goed het blijven bakken van 3500kg.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1016 Gepost op: 16 januari 2015, 01:38:16
Citaat van: Haageneesch link=msg=1323184 date=1421277859
Bij een voertuig van de verkeerspolitie is 200 km/u geen gekke snelheid... maar met deze auto's kan je in de tussentijd een kopje koffie zetten eer je dat aantikt...

WTF? MIJN burgertruttenschuddenbak rijdt nog harder. Nee daar gaan we de wereld mee redden!

dienstauto's die niet harder gaan dan 170 of 210 km/u
dienstwapens die niet verder schieten dan 25 meter
en dienders die niet harder durven te rijden dan 40km/u te hard en verder dan 15 meter kunnen schieten (het is ze immers nooit geleerd en de baas zegt dat het niet mag dus doe ik het niet)

98uiye gewoon lekker een kudde laffe hondjes spelen. En áls er dan iemand opstaat die zijn nek durft én wil uitsteken, sabelen we hem neer want hij past niet binnen het kader (regels/ voorschriften/ aanwijzingen/ richtlijnen/ wetsartikelen/ etc etc).

Echt waar! Nederland is het land van de tulpen en de rozen: als ik jou nou een bosje bloemen geef kijk jij dan de andere kant op? Ergens moeten we dat nog kennen.... iets met de jaren 30 ofzo: alsjeblieft mijnheer Hitler????? Wij zijn neutraal! OOOOOOOOOOOOOOO kak! hij doet het toch!?!?!?!?!?!? Echt :'( :'( :'( :'( Hij valt ons polderlandje binnen :o Waarom? We waren toch neutraal????

Neutraal, altijd weer neutraal! Nooit een keuze maken, altijd alles maar wer politiek recht lullen.

Serieus! We steken massaal ons koppie in het zand zodat we niet kunnen zien wat er aan komt. En als het gevaar er is dan doen we net alsof het er niet is. Vervolgens doen we waar we héél goed in zijn: de schijnheilige spelen. Om dan (als alles over is) te zeggen: kijk eens wat we gedaan hebben!  998765

Als dit niet een enorme spiegel is heb je echt een plaat voor je kop of je bent een nog grotere eunuch dan OPstelten. Een zware stem en baard groei heeft ie, maar aan ballen ontbreekt het hem in elke vorm. Een echté VVD-er: vandaag zeg ik dit, morgen zeg ik dat en overmorgen lul ik de rest weer recht.

Néé! Er komen geen zwaardere wapens en snellere auto's.

Frankrijk en Engeland waren naast Duitsland in de 2e WO de enige landen met tanks. Die van duitsland waren beter omdat ze voorbereid waren. Die van de geallieerden waren ouderwets en wanhopig omdat men wanhopig en ouderwets was. Nu (anno 2015) bepalen IS en soortgelijken het spel en wat doen wij? Bloemen uitdelen.......

Als je ballen hebt zeg je als land: elke uitgave van Charlie Hebdo is voor onze rekening. 1 miljard uitgaven is het streven.
Als je ballen hebt zeg je als land: wij accepteren iedereen. Maar alleen als jij iedereen accepteert.
Als je ballen hebt zeg je als land: wij zijn trots, wij hebben ballen, wij hebben een mening! En als het je niet zint: ROT OP!

als je ballen hebt......wij hebben bloemen  :'(
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1017 Gepost op: 16 januari 2015, 18:28:04
 0098 Mopper als jij een vrouw was geweest dan had ik je gezoend  ;D
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1018 Gepost op: 17 januari 2015, 01:20:26
ik wordt nou toch echt een beetje  e050
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #1019 Gepost op: 17 januari 2015, 17:50:56
Citaat van: moppersmurf link=msg=1323615 date=1421368696
WTF? MIJN burgertruttenschuddenbak rijdt nog harder. Nee daar gaan we de wereld mee redden!

dienstauto's die niet harder gaan dan 170 of 210 km/u
dienstwapens die niet verder schieten dan 25 meter
en dienders die niet harder durven te rijden dan 40km/u te hard en verder dan 15 meter kunnen schieten (het is ze immers nooit geleerd en de baas zegt dat het niet mag dus doe ik het niet)

98uiye gewoon lekker een kudde laffe hondjes spelen. En áls er dan iemand opstaat die zijn nek durft én wil uitsteken, sabelen we hem neer want hij past niet binnen het kader (regels/ voorschriften/ aanwijzingen/ richtlijnen/ wetsartikelen/ etc etc).

Echt waar! Nederland is het land van de tulpen en de rozen: als ik jou nou een bosje bloemen geef kijk jij dan de andere kant op? Ergens moeten we dat nog kennen.... iets met de jaren 30 ofzo: alsjeblieft mijnheer Hitler????? Wij zijn neutraal! OOOOOOOOOOOOOOO kak! hij doet het toch!?!?!?!?!?!? Echt :'( :'( :'( :'( Hij valt ons polderlandje binnen :o Waarom? We waren toch neutraal????

Neutraal, altijd weer neutraal! Nooit een keuze maken, altijd alles maar wer politiek recht lullen.

Serieus! We steken massaal ons koppie in het zand zodat we niet kunnen zien wat er aan komt. En als het gevaar er is dan doen we net alsof het er niet is. Vervolgens doen we waar we héél goed in zijn: de schijnheilige spelen. Om dan (als alles over is) te zeggen: kijk eens wat we gedaan hebben!  998765

Als dit niet een enorme spiegel is heb je echt een plaat voor je kop of je bent een nog grotere eunuch dan OPstelten. Een zware stem en baard groei heeft ie, maar aan ballen ontbreekt het hem in elke vorm. Een echté VVD-er: vandaag zeg ik dit, morgen zeg ik dat en overmorgen lul ik de rest weer recht.

Néé! Er komen geen zwaardere wapens en snellere auto's.

Frankrijk en Engeland waren naast Duitsland in de 2e WO de enige landen met tanks. Die van duitsland waren beter omdat ze voorbereid waren. Die van de geallieerden waren ouderwets en wanhopig omdat men wanhopig en ouderwets was. Nu (anno 2015) bepalen IS en soortgelijken het spel en wat doen wij? Bloemen uitdelen.......

Als je ballen hebt zeg je als land: elke uitgave van Charlie Hebdo is voor onze rekening. 1 miljard uitgaven is het streven.
Als je ballen hebt zeg je als land: wij accepteren iedereen. Maar alleen als jij iedereen accepteert.
Als je ballen hebt zeg je als land: wij zijn trots, wij hebben ballen, wij hebben een mening! En als het je niet zint: ROT OP!

als je ballen hebt......wij hebben bloemen  :'(

 O0