Heb je een bron daarvan? Want volgens mij is niet de ECE R65 klasse 2 keuring vervallen, maar voldoet hij gewoon niet aan de wensen van de werkvloer.
Of de keuring niet is vervallen is mij niet bekend, dat ie niet voldoet dát is ,mij wel bekend. En of dat nou aan de kritische eisen van de werkvloer ligt of aan de keuringseisen van de ECE R65 klasse laat ik evcen buiten beschouwing aangezien ik nergens die eisen zwart op wit kan terug vinden. Dus voorlopig hou ik dat op theoretisch gezwets en blijken de lampen in de praktijk niet te voldoen. Godzijdank heeft de praktijk een keer gewonnen van de theorie!
En om af te sluiten met een
Geniet er maar van (zolang als het nog duurt)... De Nationale Politie heeft iets andere spelregels
Ik weet het..... op een een of andere manier weten we in Nederland altijd van iets moois een gedrocht te maken. Ik was heel groot voorstander van de NaPo, maar langzaam aan begint de paarse krokodil te veranderen in een Fata Morgana en houden we straks een clubje vrijwilligers over die opgescheept zitten inferieur materiaal en een draak van een administratie systeem. Want als je zelfs van ZSM (voor de leken onder ons:
Zo Snel Mogelijk
Zo Simpel Mogelijk
Zo Soepel Mogelijk
en zo zijn er nog een paar)
Een Hork weet te maken, vraag ik mij serieus af waar we in vredesnaam mee bezig zijn én in beland zijn!
Om te eindigen met een beetje beeldspraak:
http://www.flabber.nl/linkdump/video/walvis-komt-niet-op-het-droge-8226